Людиною-легендою» у XX ст. називали



Назва роману «Майстер і Маргарита» виникла

А разом із первісним задумом твору

Б майже наприкінці роботи над твором

В після завершення першої редакції твору

          Г після смерті автора

Твір М. Булгакова «Майстер і Маргарита» про

А чоловіка і жінку

Б красу і досконалість

В штучне і природне

       Г творчість і кохання

97. Рядки Р.-М. Рільке

Вона — вже корінь,

і коли нараз

її спинив і з розпачем промовив

до неї бог: «А він-таки оглянувсь», —

безтямно й тихо запитала: «Хто? »  (Пер. М. Бажана)

є в поезії:

а)       «Гетсиманський сад»;

б)       «Ось дерево звелось...»;

в)       «Орфей, Еврідіка, Гермес».

98. Назвіть кульмінаційний моменту у вірші «Орфей. Еврідіка. Гермес»:

а)       Орфей озирнувся назад;

б)       Орфей переміг сили зла;

в)       Еврідіка врятувала Орфея.

99. В основу вірша «Орфей. Еврідіка. Гермес» покладений античний міф про:

а)       здобуття вогню;

б)       сходження Орфея в царство смерті;

в)       кохання Орфея до Еврідіки.

100. Справжнє прізвище Гійома Аполлінера:

а)       д’Аспермон;

б)       Костровицький;

в)       Макабр.

101. Вкажіть, який образ у вірші «Зарізана голубка й водограй» став символом скорботи:

а)       сонце;

б)       олеандри;

в)       водограй.

102.  Поетичною емблемою Першої світової війни став вірш Гійома Аполлінера:

а)       «Зарізана голубка й водограй»;

б)       «Міст Мірабо»;

в)       «Лорелея».

103. З’ясуйте, який художній образ у поезії «Міст Мірабо» втілює одвічний рух життя:

а)       ніч;

б)       вода;

в)       міст.

104. Вкажіть, яку жанрову форму поезії розробляв Гійом Аполлінер:

а)       емблематичну поезію;

б)       каліграми;

в)       кодограми.

105. Визначте основну тему вірша «Зарізана голубка й водограй»:

а)       згадка про друзів і рідних;

б)       думка про смерть;

в)       протест проти війни.

106. У поезії Гійома Аполлінера символом кохання став художній образ:

а)       мосту Мірабо;

б)  голубки;

в)       зони.

Автором поетичної збірки «Алкоголі» є

А Гійом Аполлінер

 Б Ш. Бодлер

 В О. Блок

Г А. Рембо

108.Вважаючи, що «справжня пунктуація – ритм і пауза вірша», від розділових знаків у своїх поетичних творах відмовився

А П. Верлен

Б Р.М. Рільке

В Гійом Аполлінер

         Г Ш. Бодлер

109. Реалізуючи ідею поєднання виражальних можливостей мис­тецтв, спробу співвіднести звук і колір у поетичному творі здійснив

А О. Блок

Б А. Рембо

В П. Верлен

       Г Ш. Бодлер

110. Вкажіть межі «срібної доби» російської літератури:

а)       1880—1920 рр.;

б)       1920—1940 рр.;

в)       1910—1950 рр.

111. «Срібна доба» російської літератури об’єднала:

а)       поетів;

б)       драматургів;

в)       літературознавців.

112. Дід поета О. Блока — відомий вчений:

а)       хімік Д. Менделєєв;

б)       фізик К. Ціолковський;

в)  ботанік А. Бекетов.

113. Слова О. Блока

      Та час настав, і ти пішла із дому.

      У ніч жбурнув я перстень пам’ятний.

      Ти віддала своє життя чужому,

      І я забув прекрасний образ твій.

звучать у поезії:

а)       «Про доблесті, про подвиги, про славу»

б)       «Весно, весно, без меж і без краю...»;

в)       «Скіфи».

114 . Слова О. Блока

І кожен вечір, в час умовлений

 (Чи це не мариться мені?)

Дівочий стан, шовками зловлений,

Пливе в туманному вікні. (Пер. М. Литвинця)

звучать в поезії:

а)       «Незнайома»;

б)       «Весно, весно, без меж і без краю...»;

в)       «Скіфи».

1

115. Рядком

Це правда: істина — в вині!

закінчується вірш О. Блока:

а)       «Незнайома»;

б)       «Вітер далекий навіяв...»;

в)       «Скіфи».

116. Образи Прекрасної Дами, Незнайомки, Снігової маски належать:

а)       О. Блоку;

б)       В. Маяковському;

в)       Б. Пастернаку.

117. Назвою одного із своїх віршів В. Маяковський закликає:

а)       послухати;

б)       заспівати;

в)       подивитися.

118. Визначте головну емоцію ліричного героя вірша В. Маяковського «Лілічко! Замість листа»:

а)       радість зустрічі;

б)       біль розлуки;

в)       безпричинний смуток.

119. Питання

Якщо зірки засвічують —

Виходить — це комусь треба?

звучить у вірші В. Маяковського:

а)       «А ви змогли б?»;

б)       «Послухайте!»;

в)       «Лілічко! Замість листа».

120. У поемі «Реквієм» звучить тема пам’ятника, який А. Ахматова і  пропонує поставити:

а)       поблизу моря;

б)       у Царськосільському саду;

в)       поблизу в’язниці.

121. Поема А. Ахматової про сталінські репресії:

а)       «Реквієм»;

б)       «Поема без героя»;

в)       «У самого моря».

122. У поемі «Реквієм» звучить тема пам’ятника, який А. Ахматова і  пропонує поставити:

а)       поблизу моря;

б)       у Царськосільському саду;

в)       поблизу в’язниці.

123. У 1958 р. Б. Пастернаку було присуджено:

а)       Державну премію;

б)       премію ім. В. І. Леніна;

в)       Нобелівську премію.

124.  Рядки

Мело, мело по всій землі,

Мело, сніжило.

Свіча горіла на столі,

Свіча горіла. (Пер. Л. Тапалая)

із вірша Б. Пастернака

а)   «Зимова ніч»;

б)   «Визначення поезії»;

в)   «Нобелівська премія».

 125. Природа для головного героя повісті Е. Хемінгуея «Старий і море» є:

а)       невідомою стихією;

б)       жорстоким ворогом;

в)       рідною істотою.

126. Вкажіть, хто з персонажів повісті піклується про Сантьяго:

а)       туристи;

б)       хлопчик Манолін;

в)       мешканці селища.

127. Визначте жанр твору «Старий і море»:

а)       повість-міф;

б)       повість-казка;

в)       повість-притча.

128. Визначте основний засіб психологізму у повісті:

а)       внутрішній монолог;

б)       діалоги героїв;

в)       авторські оцінки й коментарі.

129. Природа для головного героя повісті Е. Хемінгуея «Старий і море» є:

а)       невідомою стихією;

б)       жорстоким ворогом;

в)       рідною істотою.

130. У сюжеті про поєдинок Сантьяго з рибою втілена ідея про:

а)       неспроможність людини здолати силу природи;

б)       вічний зв’язок людини з природою;

в)       залежність життя людини від випадку.

131. Риба, яку ловив Сантьяго, є символом:

а)       стихії;

б)       вдачі людини, її мети;

в)       поразки людини.

132. Сен с існування героя твору «Старий і море» старого Сантьяго полягає в:

а)       постійній боротьбі за виживання;

б)       щоденних зустрічах з морем;

в)       пошуку спорідненої душі.

133. До риб, птахів й усіх інших тварин, що зустрічалися в морі, Сантьяго ставився, як до:

а)       істот, рівних собі;

б)       засобу виживання;

в)       ворогів, з якими вів боротьбу.

134. Сантьяго бачив уві сні:  

а)       левів;

б)       тигрів;

в)       пантер.

135. У кінці твору Е. Хемінгуея «Старий і море» герой доходить висновку, що людина:

а)       повинна підкоритися стихії,обставинам;

б)       слабка істота, її можна знищити;

в)       створена не для поразки, її не можна здолати.

136. У назві твору «Старий і море» втілена ідея:

а)       протиставлення людини і природи;

б)       зв’язку людини з природою;

в)       співіснування людини і природи.

Людиною-легендою» у XX ст. називали

А Ф. Кафку

Б Г. Гарсіа Маркеса

В Е.М. Хемінгуея

       Г А. Камю


Дата добавления: 2022-12-03; просмотров: 28; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!