Місце і значення хмари тегів в контексті розвитку Інтернет простору
Хмара тегів – це один з інструментів, що прийшов до нас із появою Веб 2.0, є по суті додатковим елементом навігації на сайті або блозі.
Компанія Cisco опублікувала результати дослідження, в ході якого перевірялися методи використання відео послуг та технологій Веб 2.0 в компаніях.
У даному дослідженні взяли участь представники компаній з Бразилії, Великобританії, Німеччини, Індії, Росії, США, Франції, зі штатом не менше 1000 співробітників.
Як показало дослідження, все більше компаній починають цікавитися способами використання відео та Веб 2.0 для розвитку бізнесу, пошуку нових замовників, розширення групової роботи в трудових колективах і підвищення екологічності корпоративних комунікацій.
Більше половини з 850 опитаних керівників корпоративних ІТ-відділів компаній вже використовують відео та Веб 2.0, ще 25% розглядають можливість використання цих технологій.
Майже 30% досліджених компаній в якості головної причини впровадження відео та Веб 2.0 назвали необхідність задоволення зростаючого попиту на новаторські продукти і послуги. Іншою важливою причиною (її згадали 26% опитаних) стало використання відео додатків для формування екологічно чистих методів роботи.
Популярність і актуальність хмари тегів як елемента навігації може підкреслити той факт, що, одна з найпопулярніших CMS – WordPress 2.3 додала в свою адміністративну панель можливість створення хмари тегів.
|
|
Але наявні технології формування хмари тегів дійсні лише для текстового контенту.
Існуючі технології створення хмари тегів для інтерактивного відео посилаються або на це ж відео, або ж на інше, при цьому не враховують контент іншого виду.
Науковою проблемою даного дослідження є відсутність методики розробки хмари тегів для відео контенту. Виходячи з аналізу літературних джерел, можна сказати про те, що виявлена наукова проблема дійсно актуальна на сьогоднішній день і вимагає розв'язку.
Створення такої методики дасть багато переваг як для пересічних користувачів, так і для розробників. Інтерактивне відео, яке буде мати свою хмару тегів буде привертати увагу своєю новизною нових користувачів чи то Інтернет-ресурсу, чи то якогось мультимедійного видання. Його можна буде використовувати в рекламних цілях. Також ця технологія допоможе користувачеві швидше зрозуміти чи потрібне йому ця інформація, чи ні.
Тому саме створення такої методики і буде науковим результатом. За створеною методикою буде проведена апробація її ефективності, в результаті чого буде створено відео разом з створеним до нього хмарою тегів.
Наукові елементи дослідження процесу створення інтерактивного відео, що супроводжується хмарою тегів.
|
|
Мета – створення методики розробки хмари тегів для інтерактивного відео.
Об’єкт – хмара тегів.
Мета роботи: створення методики створення інтерактивного відео, що супроводжується хмарою тегів.
Предмет – процес створення та оформлення хмари тегів.
Для досягнення поставленої мети необхідно розв’язати такі завдання:
1) уточнення розуміння терміну «хмара тегів» та «інтерактивне відео» в контексті Веб 2.0 як комплексного підходу до організації, реалізації та підтримки Веб-ресурсів:
а) уточнення розуміння терміну Веб 2.0. Його основні принципи – Культура цифрових медіа та електроні засоби масової інформації;
б) уточнення розуміння терміну «хмара тегів» – Культура цифрових медіа та електроні засоби масової інформації;
2) аналіз і вивчення методик та алгоритмів створення хмари тегів для інтерактивного відео:
а) пошук та аналіз методик створення хмари тегів – Методи наукових досліджень:
складання переліку технологій створення хмари тегів;
складання переліку технологій створення хмари тегів для відео;
виявлення та аналіз кращих методик створення хмари тегів;
3) аналіз інструментів та платформ для розробки хмари тегів для інтерактивного відео:
|
|
а) аналіз існуючих інструментів та платформ для розробки хмари тегів – Мультимедійні видання;
б) вибір інструментів та платформ для виконання алгоритму створення хмари тегів для інтерактивного відео – Мультимедійні видання;
4) проектування хмари тегів для інтерактивного відео:
а) проектування хмари тегів – Опрацювання відео-та аудіоінформації та технічне забезпеення АРМ;
б) проектування інтегрування хмари тегів в інтерактивне відео – Опрацювання відео-та аудіоінформації та технічне забезпеення АРМ;
в) проектування дизайну інтерактивного відео, що супроводжується хмарою тегів – Видавничий дизайн;
5) завдання дидактичної чатини:
а) вибір форми проводження заняття – Педагогіка вищої шоли;
б) описання цільової аудиторії та цілей заняття – Педагогіка вищої шоли;
в) розробка презентаційного та роздавального матеріалу – Педагогіка вищої шоли.
Методи вирішення поставлених завданнь:
1) задача №1:
а) уточнення розуміння терміну Веб 2.0. Його основні принципи – метод аналізу та синтезу, дедукції;
б) уточнення розуміння терміну «хмара тегів» – аналізу та синтезу, дедукції;
2) задача №2:
а) пошук та аналіз методик створення хмари тегів – метод аналізу та абстагування;
|
|
3) задача №3:
а) аналіз існуючих інструментів та платформ для розробки хмари тегів – метод аналізу та абстагування;
б) вибір інструментів та платформ для виконання кожного пункту алгоритму створення хмари тегів для інтерактивного відео – метод аналізу, абстагування та дедукції;
4) задача №4:
а) проектування хмари тегів – метод аналізу, аналогії, моделювання;
б) проектування інтегрування хмари тегів в інтерактивне відео – метод аналізу, аналогії, моделювання;
в) проектування дизайну інтерактивного відео, що супроводжується хмарою тегів – метод аналізу, аналогії, моделювання;
5) задача №5:
а) вибір форми проводження заняття – Педагогіка вищої шоли;
б) описання цільової аудиторії та цілей заняття – Педагогіка вищої шоли;
в) розробка презентаційного та роздавального матеріалу – Педагогіка вищої шоли.
В даному підрозділі були віизначені основні наукові елементи дослідження. Для досягнення мети дослідження, були поставлені завдання, та надані методи вирішення сформульованих завданнь.
Дата добавления: 2018-02-15; просмотров: 452; Мы поможем в написании вашей работы! |
Мы поможем в написании ваших работ!