Розподіл балів, які отримують студенти



 

Поточне тестування та самостійна робота

ІНДЗ Екзамен Сума
ЗМ 1 ЗМ 2

20

40

100

  20   20

МОДУЛЬНІ КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ

МОДУЛЬ 1

 

І варіант

1. Особливості байок Езопа: структура, тематика, образна система (на прикладі однієї з байок – на вибір).

2. Характеристика головних образів «Іліади» Гомера (герої, боги).

3. Хто з античних письменників поставив проблему зміни людських поколінь? В якому творі? Що вам відомо про цього автора?

 

ІІ варіант

1. Характеристика головних образів «Одіссеї» Гомера (герої, боги).

2. Особливості і види давньогрецької лірики.

3. Джерела вивчення античної літератури.

ІІІ варіант

1. На прикладі творів героїчного або дидактичного епосу пояснити віршований розмір гекзаметр.

2. Особливості дидактичного епосу.

3. Історичне значення античної літератури.

 

І V варіант

1. Композиційні особливості «Одіссеї» Гомера.

2. Ідейно-тематична своєрідність творчості Сапфо.

3. Періодизація давньогрецької літератури.

 

V варіант

1. Художнiй стиль поем Гомера.

2. Особливости творчості Анакреонта, „ Анакреонтична поезія”.

3. Поняття „цикл міфів”. Тематичні групи міфів.

 

V І варіант

1. Епiчний ідеал людини ( за творами Гомера).

2. Iдейно – тематична своєрідність лiрики Алкея.

3. Етапи розвитку давньогрецької міфології.

V ІІ варіант

1. Казковий i побутовий елементи в „ Одіссеї” Гомера.                                               

2. Хто з давньогрецьких лiрикiв був ще й державним дiячем i писав закони вiршами? Що вам вiдомо про цього поета?

3. Міфотворчість як основне джерело античної лiтератури.

 

V ІІІ варіант

1. Мiфологiчна основа гомерiвського епосу.

2. На мотивi поезії якого давньогрецького поета була написана                                                                                                 „ Марсельєза”? Що вам відомо про цього поета?

3. Розвиток усної народної творчостi Давньої Греції.

                                                  

І X вар i ант

1. Гомерівське питання в сучасному лiтературознавствi.

2. Особливостi декламаційної лiрики (Анакреонт).

3. Види i форми творiв усної народної творчостi.

 

X вар i ант

1. Соціально – iсторична основа гомерівського епосу.

2. Cвоєрiднiсть хорової лiрики (Піндар, Алкман – на вибiр).

3. Античність - колиска європейської літератури.

 

X І варіант

1. Особливості давньогрецького театру: походження, структура.

2. Хто із давньогрецьких філософів розробив особливу літературну форму – діалог? Що вам відомо про цього автор і його твори?

3. Своєрідність давньогрецького ораторського мистецтва у творчості Лісія, Сократа, Демосфена (на вибір).

 

X ІІ варіант

1. Новаторство Есхіла.

2. Хто є творцем комедії характерів?

3. Особливості давньогрецької філософії (Демосфен, Платон).

 

X ІІІ варіант

1. Новаторство Софокла.

2. Хто увів вчення про катарсис? У зв’язку з чим? Що вам відомо про цього автора і його твори?

3. Визначити тему, ідею, проблематику, схарактеризувати головних героїв комедії Менандра «Третейський суд».

 

X І V варіант

1. Хто з давньогрецьких письменників першим поставив проблему злочину і кари, в якому творі? Визначити тему, ідею твору, охарактеризувати образи.

2. У творі якого вченого-енциклопедиста, письменника містяться відомості про походження трагедії і комедії? Що вам відомо про цього письменника і його твори?

3. Аристофан – «батько комедії».

 

XV варіант

1. Кого із давньогрецьких письменників уважають попередником європейської психологічної драми? Завдяки якому твору? Визначити тему, ідею твору, схарактеризувати головні образи.        

2.  Значення образу Прометея у Новий час.

3.  Особливості новоаттичної комедії (Менандр)

XV І варіант

1. У чому сутність поняття „ єдiпiв комплекс”? Кому з героїв і якого твору його приписують? Яка проблематика цього твору.

2. Походження і структура давньогрецької комедії.

3. Особливостi грецької філософії ( Демокрiт, Платон – на вибiр).

 

XV ІІ варіант

1. Художнi надбання Еврипіда.

2. Походження i структура давньогрецької трагедії.

3. Який iз творiв давньогрецької iсторiї містить вiдомостi про скiфiв? Що вам вiдомо про цей народ?

XV ІІІ варіант

1. Проблема долi i вільної волi людини в „ Едiпi – царi” Софокла.

2. У чому відмiнностi у структурi давньогрецької трагедії i комедії?

3. Розвиток давньогрецької історіографії у творчостi Фукiдiда.

 

X І X вар i ант

1. Iдейно-тематичний змiст та конфлiкт трагедiї Софокла „Антігона”.

2. Який iз комедiйних творiв Давньої Греції є одним iз перших зразкiв літературної критики? Назвати імена трагiкiв i їх твори, якi піддаються критицi.

3. Феокрiт як творець ідилії.

 

XX вар i ант

1. Прометей – тираноборець, Зевс – деспот (за трагедією Есхіла „Прометей прикутий”).

2. Визначити тему, ідею, проблематику, схарактезувати головнi образи комедії Аристофана, в якiй наявний мотив, вiдомий у фольклорi як перетворення Івана – дурника на розумного красеня (російська казка).

3. Особливостi ораторського мистецтва Давньої Греції.

 

МОДУЛЬ 2

 

І варіант

1. Особливості творчості перших римських письменників (Лівій Андронік, Гней Невій, Квінт Енній – на вибір).

2. Теренцій – комедіограф освіченої частини римського суспільства.

3. «Буколіки» Вергілія та ідилії Феокріта: спільне та відмінне

 

ІІ варіант

1. Плавт – комедіограф римського плебсу.

2. Особливості римського театру.

3. Полум’яні промови називають філіппіками. Хто їх увів, у зв’язку з чим, що ви знаєте про їх автора?

 

ІІІ варіант

1. Традиції Менандра у комедії Теренція «Свекруха».

2. Художні особливості лірики Катулла.

3. Поема Вергілія «Енеїда» - літературно-героїчний епос.

 

І V варіант

1. Традиційність «Енеїди» Вергілія (порівняно з гомерівським епосом).

2. Проблема виховання в комедії Теренція «Брати».

3. Своєрідність поезії неотериків.

V варіант

1. Спільні і відмінні риси давньогрецької і римської літератур.

2. Еней – ідеал римської держави ( „Енеїда” Вергілія).

3. Хто виступив реформатором римського календаря?

    Якi твори цього письменника вам вiдомi?

                                                     

V І варіант

1. Новаторство „Енеїди” Вергiлiя.

2. Хто з римських письменників першим увiв прийом контамінації? Що нам відомо про цього автора i його твори?

3. Проблематика i образна система комедії Плавта „ Скарб”.

 

V ІІ варіант

1. Перiодизацiя римської літератури.

2. Особливостi творчостi Вергілія.

3. Розвиток римської історіографії у творчостi Саллюстiя.

 

V ІІІ варіант

1. Який iз творiв римських письменникiв уважається першим лiтературним перекладом?

Що ви знаєте про цього автора i його твори?

2.  „Георгіки” Вергілія та „Роботи i днi” Гесiода : спiльнi й вiдмiннi риси.

3. Розвиток римської філософії у творчостi Лукрецiя.

 

І X вар i ант

1. В якому творi римського письменника мicтяться вiдомостi про народження Христа? Що вам відомо про цього автора i його твiр?

2. Художня майстерність комедiографа Плавта.

3. Тематичнi групи лiрики Катулла, їх своєрідність.

X вар i ант

1. Роль цирку у життi римського суспільства.

2. Вергілій i Україна.

3. Визначити тему, ідею, проблематику, конфлікт, особливостi будови „Про природу речей” Лукрецiя.

 

XI варіант

1. Ідейно-тематична своєрідність „Еподів” Горація.

2.    Байкарська спадщина Федра.

  1. На прикладі творів римської літератури розкрити значення терміна „ідея” твору.

 

XII варіант

1. Особливості творчості Сенеки.

2. Розвиток любовної лірики у творчості Тібулла.

3. На прикладі творів римської літератури розкрити значення терміна „тема” твору.

XIII варіант

1. Ідейно-тематична своєрідність „Сатир” Горація.

2. Особливості сатир Ювенала.

3. На прикладі творів римської літератури розкрити значення терміну „проблема” твору.

X IV варіант

1. Своєрідність епіграм Марціала.

2. Розвиток любовної лірики у творчості Проперція.

3. На прикладі твору римської літератури розкрити поняття

„будова твору”.

                          

XV варіант

1. Тема дружби і кохання в „Одах” Горація.

2. Ідейно-тематична своєрідність роману Апулея „Метаморфози”.

3. Розкрити значення поняття „конфлікт твору”, використовуючи римську літературу.

 

XVI варіант

1. Художні особливості „Метаморфоз” Овідія.

2. Сатиричне зображення дійсності у творах Лукіана.

3. Відбиття римського життя в епіграмах Марціала.

XVII варіант

1. Своєрідність I періоду творчості Овідія.

2. Ідейно – естетичне спрямування творів Плутарха.

3. Визначити тему, ідею, проблематику, конфлікт, схарактеризувати головні образи „Дафніса і Хлої” Лонга.

XVIII варіант

1. Особливості II періоду творчості Овідія.

2. Розвиток пізньогрецького роману у творчості Лонга.

3. Визначити тематику, ідейний зміст, проблематику, особливості будови байок Федра.

XIX варіант

1. Особливості III періоду творчості Овідія.

2. Своєрідність розвитку римської літератури, епохи середземноморської імперії (I-Vст. н.е.)

3. Релігійно-філософське осмислення життя у романі Апулея „Метаморфози”.

XX варіант

1. Від кого походить традиція підводити підсумки своєї творчості, формулюючи власні заслуги перед нащадками? Що вам відомо про цього поета і його твори?

2. Провідні мотиви творів Лукіана.

3. Визначити тему, ідею, проблематику, схарактеризувати головні образи „Дафніса і Хлої” Лонга.


Дата добавления: 2019-02-12; просмотров: 112; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!