ДАБЫ СОЛОМЕНА ЧЕЛОВЕКА СОТВОРИТИ.



Тетрадь старорусского колдовства

 

ГРАМОТЫ КО БЕСАМ НА МНОЗИ ПОТРЕБЫ.

велико еси число сих грамот,еси седмь да по десяти на обиходну потребу.тридесять срединных на извод человецев.пятидесять на веку волю править еси.да ныне то пишу которы вем,а и еси велика приказна грамота.ея же мнози беси темнообразне во почёт поставливает,а еси егда ти при гробе да по смерти.узаконение грамот сих целокупно такое си:письмены то на берестах кажда едино да и малы печатью воска чёрна,а ино велики своею кровию печать клади...а едина приказна грамота ,то сия вся кровиюсвоея писана бысте достодолжна,яко смертна мука искуплена бысть чрез нея. это в кратце о чём грамоты.а теперь напечатаю первый обряд.

ГРАМОТА ПЕРЬВА ОБИХОДНА.

еси грамота перьва обиходна на заступу бесовску во путех человечскых. сия же на то потребна, дабы егда кой человек во пути странство совершает и не бысть ему же николе помехи.а ино путник при се сю грамоту во пути содержит. тако ему и веком та заступа бесовская бысть. грамоту на бересте надлежит творити, а ино обиходна, то и воском чёрным печатать. да тако сие ладить потребно:" при младом то месяце да и письмены наню класть, а иже письмены еси таковы:" яко вецем уставлено, то и ныне бысте во крепости да всея силе по веки. да сокрепляю глаголы древле, да писмены мене еси буде порученники, а иже беси то прямыи общники. аз есмь имя, сим утверждаю, дабы от сего времяни да от сокрепной печати докуды сия суща, имя во путех заступа да пособь от воинства бесовска бысть. инде имя, нози не приткновен о камени, да татем несть на пути, да во блатах несть живот скончати, а и во лесе тёмныим несть зверием изгложен, а и во пути водою не топлен да и от ины беды бысть отторгнут.имя же во заступу да во пособь беси мнози, ино от сея грамоты да и по веки веком. никто же словес сих порушит, егда бысте суща грамота." далее печать надлежит со именем человека ради коего заступа бесовска. и се -венец делу.

 

ДАБЫ МЁРТВ ЖИВА К СЕ СВЁЛ.

егда хоронят коего человека, то ко гробу приступити да и заговор трижды молвити. потребно, дабы ни кой человек жив не в счёт творящего ,при сем не бысть. благо ежели мёртва по смерти во дому три дни во гробе держат и ежли по нощь кую сие творити, но сила и ежели пред погостом, егда идти мёртву на погост, то и имя сведать да и честь над ним трижды таков заговор.:" во сокровенном царстьве да во тайном государстве еси хоромы мнози, а то не хоромы, то гробы сосновы да гробы дубовы. яко во сих хоромах еси, то людия мертви, да то и ти, (имя покойного), меж живыми ходе да смерти сподобися. а и нейди ти, во сокровенно царьство да во потоённое государьство един, а вземь ти от живых се сопутника, имя коего,(имя, коего извести потребно). доколе раба божия имя к се не взыщешь, дотоле во сокровенное царьство да во потаёное государьство не внидешь. тако еси коего перстом аз кажу, той те и сопутник. во веки вечныя. аминь." далее егда прилучиться с ворогом на кой тропе сойтись, то потаённо перстом укажи да мыслью молви:" е те сопутник, (имя мертвого), яко бысть раб божий имя ворога, меж людия житель, тако ныне гроба сподобится. по веки вечныя. аминь." тако се и свершено.

ДАБЫ МЛАДОСТИ УЩЕРБ УЧИНИТЬ ДА ХВОРИ ПЕРЕБРОСИТЬ

на клюку - яко кто восхощет младости чужой ущерб учинить да лета земные сократить, понеже старец хвори премноги перебросить ,того ради тако содеять надлежит. на стар месяц взять клюку старческу да обернуть во ткань ветху да то приметить, яко старица, то девицы младость отнять, а яко же старец, то молодца. да и дни-то расчесть женска да мужеска полу. на полунощь -то во своём дому молвить заговор да на восходе пред порог младому бросить. заговор же таков:"яко еси родится человек на земли, то растёт да старится. то и имя старого, срок во гроб глядеть доднесть пришёл. а ти чёрна матушка да хворобушка, а сбери дщерей своих, а поди-ко, ти ко имя младого, дни считать да кости ломать., сколь еси хворей злых да дщерей твоих, то клюка-верна опора молвит. да подите вы, хвори тяжкие со клюки да со ветоши ко рабе божьей имя младой, да путь-дороженька вам еси клюка да ветошка. ключ да замок. аминь." егда клюку во ветоши оставишь, то таково молви:"на вечное пристанищё."

 

НА ГРЕБЕНЬ.

премноги обряды на гребни еси да то сей, дабы хвори да болести со главы сьять. сего ради гребень надобен костяной да той гребень на млад месяц три полунощи заговаривать.заговор молвить девять раз к ряду, а заговор же таков еси:    " пойду аз имя путём полунощным да во лес тёмный. да во лесу том тёмном стоит изба дубова, а во той то избе дубовой стол со чёрным покровом да как за столом то сидят бесы да их счётом то тринадцати, да то и держат бесы совет да вершат по словесам деяния.яко есмь аз имя, ко бесам то со поклоном да приступаю да со земли касательным да и то их воспрошу таково прошение: еси же вы бесы да счётом-то вас еси тринадцати примолвите словесы на гребень сей дабы , егда человек власы причешет то и бысть вам слуга. да яко бысть вам слуга, то и бысть тако: еси по писанию со главы свята божия не един влас не падёт, тако со главы слуги ваша бысть. ни едина хвороба на главу не придёт да не едина болесть се приют не обрящет. да уговор-то замок да прошение ключ. от сих словес по веки вечные. аминь." гребень покуда летами не истребится, то и силён бысть, а дело до конца сказано.

 

ДАБЫ МУЖА ВО ГРОБ СВЕСТИ.

мало сходятся по любви, а всё более по долгу. тако младой девице , егда кольцом вковы ставить, то расчёт ведать надобно: муж перьвя добро оставить должен, дабы с сумой помиру по смерти его не пойти, а второ того мужа, коли не угоден во гроб свести не трудно. вземь плат вдовий чёрен да аще представится кто. тако ко избе той иди, яко на разум вспадёт и плат разверни да во руцех держа таково молви:" еси же вдовица , буде во подели сподручница, буде мене пособница, яко волюшку спознавала о судьбине вдовьей горевала, за гробом шла да скорьби понесла, тако благослови ти мя на вдовью долю да на полну волю. во твоём то плате ходить да судьбинушку разделить. яко того мертвеца сорочины,(имя мёртвого), раба божия(имя мужа),день смертный. аминь."дале сорок дён пост содержи да трапезы многи ставь благоверному, а егда за стол то един кус хлеба вкушай да во тайне дело держи. егда спросит почто не вкушаешь, то хвори помяни. аще ставлен стол бысть, то хлеб преломи да таково молви:" мене глад , а рабу божию(имя мужа), во гроб дорога верна да гладка. сколь яствы не вкусить, столь годов не прожить рабу божию (имя). аминь." после сорочин хвори мужа взыщут, едва полон месяц проживёт.

 

ДАБЫ СОЛОМЕНА ЧЕЛОВЕКА СОТВОРИТИ.

буде еси кой человек вещи же ли частицы несть да и во дальней стороне,то може соломена сотворить.да соломен со потребным на привязи станет и чрез то путь чист деянию всякому.вземь пук соломы да во полунощи при младом месяце сплести во образ человеческий.егда плести станешь,то надобно причёт молвить четыредесять раз.на сём обряд исполнен.причёт же таков:" бесы ветровыя да бесы полевыя,во полнощи тёмной да при месяце младом,по уговору ныне явитеся.яко древле наказано да во старь заповедано,наделите живой кумир сей именем наречён имя.дабы кумир сей имя быхом плоть от плоти,кровь от крови со рабом божиим имя.егда один истребится то иному не жить.костяной уговор да бесов дух.ключ да замок аминь." полон заговор да то ныне капля крови твоея капнуть на земь должна да при сём скажи:" кровью сокрепляю деяние сие.аминь." дело тако и совершится.

 


Дата добавления: 2018-05-31; просмотров: 282; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!