Нікнейми гравців і назва команд.

Регламент проведення турніру RCC CS:GO 5x5#2

Від Федерації Кіберспорту України

Місце проведення: комп’ютерний клуб Центральний

(Рівне, Майдан Незалежності 3).

Дата проведення турніру:12.05.2018 р., початок о 9.00 ранку.

Призовий фонд: 19 000* (буде розіграно у грошовій формі, в якості професійної геймерської периферії та подарунків).

Вступні внески:350 грн з команди (70 грн з гравця).

Ліміт команд: 16 Основа + 4 Резерв (Організатор може змінювати це значення).

Регламент і Правила

Основні положення.

1.1. «RivneCyberCup» (далі «RCC») - кіберспортивний турнір. RCC створює для однодумців майданчик для проведення змагання.

1.2. Управління над проведенням турнірів здійснює ОрганізаторRCC та Адміністрація КК «Центральний», за підтримки Федерації Кіберспорту України.

1.3. Турнір регламентується нижченаведеним збором положень і правил, обов'язкових для всіх учасників, які встановлюють єдиний порядок проведення змагання. Будь-які не обумовлені в правилах моменти трактуються рішенням суддів та можуть змінюватися в ході проведення змагання.

1.4. Факт реєстрації та участі в матчах означає беззастережне підтвердження того, що гравці згодні з регламентом і правилами турніру.

1.5.  Про будь-які зміни, що вносяться до регламенту, організатори зобов'язані повідомляти учасників через офіційні інформаційні ресурси.

1.6. Вся інформація, необхідна гравцям і вболівальникам, розміщується на сторінці спільноти RСС та «Кіберспортивнем.Рівне». Інформація, розміщена на сторінці спільнот, вважається донесеною до учасників турніру після її розміщення.

1.7. Призовий фонд оголошується в офіційних анонсах в одній з спільнот в ВК.

1.8. Вручення призів здійснюється одразу після завершення турніру або впродовж 5-ти робочих днів після завершення турніру. Якщо вам не вручили приз у відведений на це час, необхідно звернутися до організатора.

 

Система проведення та визначення переможців.

 

2.1. Змагання проводиться за системою DoubleElimination. Це схема проведення коли команді дається 2 шанси проявити себе в ході змагання, тобто команда покидає турнір після 2-ох поразок.

2.2. Всі матчі проходять на одній з карт, встановлених регламентом (пункт 4.3.), формат BО1.

2.3. Фінал та гранд фінал проводятьсяв форматі BO1 або BO3, в залежності від часових рамок.

 

Умови участі в змаганні.

 

3.1. У турнірах «RCC» беруть участь команди (5 осіб), які попередньо пройшли реєстрацію.

3.1.1. Команда вважається зареєстрованою після відправки форми реєстрації та сплати вступного внеску. Після реєстрації команди капітан звертається до організатора для отримання реквізитів, проведення та підтвердження оплати. Всю інформацію можна знайти в офіційних групах в ВК.

3.1.2. Якщо вступний внесок не сплачено протягом трьох днів з моменту відправки форми реєстрації – заявка видаляється.

3.2. Реєстрація буде відкрита в період вказаний в афіші.

3.3. Реєстрації в день проведення не буде.               

3.4. Для кожного окремого турніру умови можуть змінюватися.

 

Проведення матчу

           

           Допускається використання гравцями 3 власного девайсу при умові під’єднання до USB-HUB (3 вихода USB, та саунд), який знаходиться на столі.. Під’єднання девайсів безпосередньо в системний блок ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!

 

Налаштування ігрового сервера

Матчі будуть проводитися на обладнанні КК «Центральний» в форматі LAN – змагання. Сервери надаються організаторами турніру.

 

Явка на матч

 

4.2.1. Команди повинні з'явитися на матчівказані у турнірній сітці.

4.2.2. Налаштування сервера і підключення можна виконувати завчасно, якщо за комп’ютерами не грає інша команда, в протилежному випадку потрібно дочекатися закінчення попереднього матчу.

4.2.3. Допускаються запізнення команд на 15 хвилин. У разі неявки більше 1 гравця однієї з команд протягом 15 хвилин після початку матчу, команда отримує Технічну Поразку.

4.2.4. У Матчі можуть брати участь гравці, які були зареєстровані на турнірі в команді, і отримали спеціальні бейджи, які інформують організатора про статус «Учасника».

 

4.3. Список ігрових карт турніру:

 

de_mirage

de_train

de_inferno

de_overpass

de_cobbe

de_cache

de_nuke

 

Порядок визначення карт.

 

4.4.1. Ігрова карта визначається методом викреслювання перед початком матчу. Першими банити карти починає команда, яка розташована вище в турнірній сітці

4.4.2. Після вибору карти, команди повинні підійти до куратора і повідомити, що вони погоджуються з даним вибором карти

 

Розминка / Початок матчу.

 

4.5.1. Перед початком матчу командам виділено час на розминку (5-10 хвилин), в залежності від часових обмежень турніру.

4.5.2. Вибір сторони (Терористи або Контр-терористи) здійснюється по результатам ножового раунду.

4.5.3. Після визначення сторони починається матч.

4.5.4. Команда отримує ТП, якщо з різних причин не може почати матч протягом 10 хвилин від часу старту матчу.

4.5.5. Команда може почати матч вчотирьох.

 

Під час матчу

Комунікація

 

4.6.1.1.Всі організаційні, а також спірні питання вирішуються з організатором турніру.

З боку команди комунікацію з організації матчів і спірних ситуацій веде виключно капітан або менеджер команди.

4.6.1.2. Опис проблеми має бути побудовано конструктивно, з наведеними доказами порушень, в залежності від самої проблеми.

4.6.1.3. Для комунікації гравців в команді можна використовувати будь-які програми-чати: TeamSpeak, Discord, Skype.

 

Пауза

 

4.6.2.1. Кожна команда має можливість поставити гру на паузу, проте загальний час пауз має становити не більше 9 хвилин (3 x 3 хвилини) .

4.6.2.2. Якщо гравець вилетів з сервера, капітан команди голосує за паузу в кінці раунду і чекає повернення гравця в гру.

4.6.2.3. Якщо протягом10 хвилин гравець команди не повернувся на сервер, команда може продовжити гру вчотирьох, при цьому п'ятий гравець може зайти на сервер в будь-який момент ігри. Якщо команда відмовляється продовжити гру вчотирьох - отримує технічну поразку в матчі.

 

Завершення матчу.

Введення результату.

 

Після закінчення матчу капітани обох команд зобов'язані повідоми результат організатору або судді турнуру.

 

Протест

У разі якщо команда, що програла впевнена в порушенні правил опонентами, вона має право подати протест. Протест подається з вказанням причини (пр. порушення правил, нечесна гра). Протягом 5 хв. Протест буде розглянуто і капітан команди, яка подала протест буде повідомлений про результат.

 

Правила і порушення

 

5.1. Заборонені дії в грі:

 

Вказані діїсуворо заборонені під час гри і можуть привести до дискваліфікації команди:

 

· Використання скриптів;

· Використання багів / помилок гри.

· Переміщення крізь стіни, поверхи і дах. Також заборонено "ходіння по небу".

· Установка бомб таким чином, щоб їх неможливо було розмінувати. Підсадки дозволені, проте заборонені в ті місця, де текстури, стіни і т.п. стають прозорими.

· "Flashбаги" заборонені.

· "Ходіння по пікселям" заборонено (сидіти або стояти на невидимих ​​краях карти).

· Використання 16-бітну настройку графіки.

· Скрипти на кидки гранат.

· Будь-яке стороннє програмне забезпечення, яке заборонено видавцем гри і може дати незаслужену перевагу гравцеві, або команди класифікуються як чітерство.

 

Санкції

 

Гравець і / або команда можуть за рішенням судді отримати дискваліфікацію за наступні дії:

 

· Відмова слідувати інструкціям судді турніру.

· Заперечення гравцям або судді, якщо вони вимагають дотримання гравцем правил турніру.

· Образи на адресу супротивників або ж будь-які расистські висловлювання, в адресу тіммейтів та інших учасників турніру, суддів, коментаторів та ін.

· Неспортивну поведінку (наприклад, саботування матчів).

· Введення В оману або обман судді.

 

Інше

 

Стенд-іни

 

Стенд-іни протягом турніру заборонені.

 

Нікнейми гравців і назва команд.

 

6.2.1. Нікнейми гравців і назви команд повинні бути строго в рамках цензури і не містити расистських висловлювань. В іншому випадку проти команди / гравця можуть бути застосовані заходи, аж до дискваліфікації з турніру.

 

       7. Проведення турніру з грошовим внеском.

 

7.1. Для участі команди в турнірі з внеском, необхідно, щоб кожна команда зробила грошовий внесок за вказаними реквізитами, у вказаний для цього період, після цього команда буде позначена як зареєстрована у списку команд.

7.2. Якщо команда, яка подала заявку на турнір, але не зробила внесок у, відведений для цього період, автоматично знімається з реєстрації .

7.3. Сума внеску для кожного окремого турніру може бути різна, про це заздалегідь буде попереджено та вказано у афіші турніру.

7.4. Турніри з грошовими внесками мають призовий грошовий призовий фон, який складається з внесків команд, спонсорських внесків.

7.6. Грошовий приз розподіляється між певною кількістю команд які пройшли у фінальні етапи змагання. Кількість команд, які можуть претендувати на грошовий приз, залежить від кількості команд зареєстрованих в турнірі.

7.7. Організатор залишає за собою право нагороджувати команди не лише грошовим призом.

 

Команди-учасники автоматично погоджуються з усіма наведеними правилами турніру. Будь-які питання щодо ситуацій, не зазначених у правилах будуть вирішені суддями турніру на їх розсуд.


Дата добавления: 2018-06-01; просмотров: 126; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:




Мы поможем в написании ваших работ!