Список використаної літератури.

НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Інститут комп’ютерних інформаційних технологій  Кафедра прикладної інформатики                                               ЗВІТ                               з переддипломної практики        Студента 6 курсу 613 групи спеціальності 8.05010102 «Інформаційні технології проектування» Шарабана Олександра Віталійовича База науково-дослідної практики:ТОВ"Торгова группа”Промтехсервіс" Керівники науково-дослідної практики: від університету - викладач Труш О.І. від бази практики – Оганесян Д.Я.                                                  Київ 2014                                                           ЗМІСТ   Анотація……………………………………………………………………...4 Вступ………………………………………………………………………....4 1. Віртуальні засоби проектування………………………………………..5 2. Основи управління проектами………….……………………………….9 3. Основи Java-технологій………………………………………………….12 Висновок…………………………………………………………………......14 Список використаної літератури…………………………………………...15  

Анотація

Керування проектом в останнє десятиліття стало потужною технологією керування змінами у висококонкурентному світі. Ефективне застосування методів і засобів УП дозволяє успішно реалізовувати будь-який проект в відповідності з високими стандартами якості, дотягшись у строк поставлених цілей, заощадивши час і зменшивши ризик. Із глобалізацією світової економіки проектно-оринентированное керування стає одним з найважливіших факторів перемоги компанії в конкурентній боротьбі і в завоюванні нових ринків.

Поняття проект і керування проектами пов'язані з необхідністю керування змінами. Керування проектами є невід'ємною частиною повсякденної діяльності керівників різного рівня. Багато керівників необхідність використання формалізованих методів керування проектами усе ще зв'язують с великими проектами, такими як запуск міжпланетної станції, розробка нового виду озброєнь або будівництво атомної електростанції. Однак, навіть в організаціях орієнтованих на серійне виробництво реалізація проектів становить значну частину діяльності.

 

Вступ
Протягом останніх десятиліть сформувалася нова наукова дисципліна - управління проектами (project management) - розділ теорії управління соціально-економічними системами, що вивчає методи, форми, засоби найбільш ефективного й раціонального управління змінами.
Протягом багатьох століть людству доводилося реалізовувати безліч проектів. Зростаюча складність проектів, з одного боку, і накопичений досвід керування, з іншого, зробили необхідним і можливим створення ідеології й методології управління проектами. Бурхливий розвиток кібернетики, теорії управління йдослідження операцій у середині 20 сторіччя дозволило створити ряд формальних моделей і тим самим закласти систематичну наукову основу управління проектами.
В результаті комплексних економічних перетворень, що відбуваються в Україні, створюються нові, впроваджуються існуючі моделі та механізми побудови сучасних економічних відносин як в державі, так і на підприємстві. Відповідно будь-який підприємець розуміє, що для подальшої прибуткової діяльності, насамперед, необхідно досконало управляти виробничо-господарською діяльністю, важливе місце при цьому належить проектному управлінню.

 

Віртуальні засоби проектування.

 

Застосування комп'ютерної техніки в сучасному житті стало незамінним. Величезна кількість галузей використовують обчислювальні машини для прискорення рішення задач. До недавнього часу вся комп'ютерна технікабула лише допоміжним пристроєм для людини. Комп'ютер проводив різні обчислення, а основна робота лежала все одно на людині. Перед людством же стояли задачі масштабних будівництв, проектів на майбутнє, випробувань, яких комп'ютер вирішити не міг. З появою потужних графічних станцій, а так само комп'ютерів, здатних вирішувати не тільки математичнізадачі, але й візуалізувати складні технологічні процеси на екрані, починається нова ера в комп'ютерній промисловості. Найбільша радість для програміста - це бачити і знати, що користувачі знаходять для його дітища найрізноманітніші застосування. Особливо це стосується таких продуктів, як 3D Studio MAX, який, на відміну від текстовогопроцесора або електронної таблиці, дозволяє за допомогою образотворчих засобів утілити самі фантастичні ідеї і мрії в життя. 1Комп'ютерне тривимірне моделювання, анімація і графіка в цілому не знищують у людині щирого творця, а дозволяють йому звільнити творчу думку від фізичних зусиль, максимально налаштувавшись на плід свого творіння. Звичайно, поки неможливо займатися графікою без визначених навичок, але технологія не стоїть на місці і, можливо, в недалекому майбутньому творіння людини буде залежати тільки від його думки.

Існує величезна кількість областей, де застосовується тривимірне моделювання та анімація. Наприклад, при випробуванні програми 3D Studio MAX користувачі виконали колосальну роботу, застосовуючи цю програму в різних галузях: від створення статичної реклами та динамічних заставок для телеканалів до моделювання катастроф та тривимірної анімації. До недавнього часу роботу зі створення спецефектів в кінематографії виконували у спеціальних павільйонах з використанням фізичних моделей, методів прозорою фотографії і дорогих оптичних принтерів. Тепер ця проблема вирішена за допомогою сучасних програм. Вже не потрібно витрачати тисячі людино-годин на побудову моделей, наприклад динозаврів, які потрібно потім встановити на сцені, висвітлити, відзняти і скомбінувати з іншими учасниками епізоду. Досить посадити одну людину за звичайнийперсональний комп'ютер, щоб створити спецефекти, створюють повневідчуття реальності. Нашестя

візуальних ефектів вже ніхто не дивується. Ефекти в блокбастерах (бойовиках) і романтичних казках, іграх та мультимедійних презентаціях, помітні і непомітні, в кіно і на телебаченні, тривимірні і мультиплікаційні. Всіх їх об'єднує лише одне: вони створені за допомогою комп'ютерів. Сьогодні ми вже можемо говорити про результати праці не тільки заокеанських, але російських розробників. З 19 по 23 травня в Центрі міжнародної торгівлі проходив щорічний Російський фестиваль комп'ютерної графіки та анімації. На виставці була представлена ​​новинка - телевізійна віртуальна студія. Перед режисерами і продюсерами відкриваються необмежені можливості: можна обійтися без величезних павільйонів і дорогих декорацій і зробити оригінальну передачу. Можна знімати актора чи ведучого телепрограми на синьому або зеленому фоні, а потім помістити його в комп'ютерне простір і дозволити взаємодіяти з ним. З вересня 1997 року компанія «Б.С. Графіка »оформляє московський канал« ТВ Центр »і випускає там дві телепередачі:« Інтернет КАФЕ »та« Віртуальний світ ». Це найбільш технічно оснащена студія в Росії. Робота в реальному часі, коли «живої» ведучий вільно переміщається усередині тривимірної сцени, ходить навколо об'єктів і може взаємодіяти з ними, - це вже невід'ємна ознака сучасної віртуальної студії. Наприклад ведучий може заходити у «віртуальні» двері, Брати «віртуальні» предмети і т.д. Причому частина комп'ютерної сцени може готуватися заздалегідь, а частина - прораховуватися одночасно зі зйомкою живого персонажа (тут вже потрібні значні обчислювальні потужності). Застосування тривимірної анімації і віртуальних технологій в кінематографі, оформленні телевізійних передач і в різних частинах шоу-бізнесу стало обов'язковим, однак існують і інші приклади застосування новітніх технологій: 6-8 травня 1998 року в м. Осло проходив Перший міжнародний симпозіум з візуалізації, організований компаніями Silicon Graphics і Telenor. На даній конференції широкої аудиторії були продемонстровані різні технічні засоби для представлення віртуальних об'єктів, Особливий інтерес представили проекти зі створення так званих віртуальних міст - містять не один, а десятки тисяч віртуальних об'єктів. З моменту виникнення такого поняття, як колективне планування міського будівництва, всі його учасники - фахівці з планування, проектувальники, інвестори, представники влади та просто зацікавлені городяни - прагнули знайти нову методологію обговорення будівельних проектів, які дозволяють оцінити їх вплив на міський ландшафт ще до реального втілення . Був потрібен ефективний спосіб, що дозволяє зримо уявити і проаналізувати «фізичні наслідки» проекту до початку його реалізації та інвестування коштів. Згодом з'явився проект «Віртуальне місто». Група міського моделювання UCLA скористалася даною технологією візуального тривимірного моделювання для розвитку інтегрованої середовища міського моделювання. За допомогою унікальної системи та методології комп'ютерного моделювання група будує віртуальні моделі реального часу міських районів. Ці моделі, з точністю до написів на стінах і фіранок у вікнах, конструюються шляхом поєднання фотографій, отриманих за допомогою аерофотозйомки, зі стереометричних «уявленнями» вулиць для реалістичного тривимірного моделювання. Інший приклад: до недавнього часу такі серйозні проекти якбудівництво мостів, дамб, гребель не проходило без будь-яких несподіванок навіть в країнах з дуже розвиненими будівельними технологіями. У наш час будівельні компанії багатьох держав стали користуватися системами інженерного проектування з візуальним відображенням. Сучасні програми інженерної графіки не тільки здійснюють різні будівельні розрахунки (втім це могли робити і програми попереднього покоління), але й візуалізувати відбуваються будівельні процеси. Програми показують не тільки можливе навантаження на окремі частини конструкцій, а й розраховують різні непередбачені явища, пов'язані наприклад з явищами резонансу в процесібудівництва. Приклад з абсолютно побутової сфери: компанії з продажу квартир, а так само дизайну і пов'язаним з ним ремонтом стали використовувати комп'ютерні програми тривимірного моделювання для представлення клієнту найбільш точної інформації про майбутній проект. Тим самим дохід цих компаній став збільшуватися за рахунок економія часу, що витрачається на непотрібні креслення. Перевага комп'ютерного моделювання оцінили не тільки люди, пов'язані з нерухомістю, а й великі компанії, які бажають скоротити свої витрати за рахунок застосування сучасних програм комп'ютерного конструювання, а так само автоматизування процесу виробництва. Так компанія IBM пропонує систему автоматизації дизайнерської і конструкторської діяльності Catia (про цей продукт буде розказано в наступному розділі). Скажемо тільки, що система допоможе створити плоскі креслення, провести об'ємне твердотільне моделювання, спроектувати складні поверхні, багатокомпонентні збірки, трубо-, пневмопроводу, електромережа, розрахувати міцність. Ось конкретний приклад роботи системи: на розробку автомобіля Neon, випущеного в кінці 1994 року, американська компанія Chrysler Motors затратила всього 31 місяць, випередивши японські компанії, довгий час тримали планку на позначці в 36 місяців. Так само системою були повністю створені електронні прототипи автомобілів Jeep Cherokee, Volvo-960, SAAB-900, ВАЗ 2110 і літака Boeing 777. До речі в останньому випадку система дозволила заощадити 15 відсотків від усієї суми коштів - приблизно 8 млн. доларів. Можна ще довго наводити приклади застосування цих програм, але краще розглянути їх з точки зору користувача, їх продуктивність, актуальність у різних галузях.

 

Основи управління проектами

 

Проект функціонує у певному оточенні, що включає внутрішні і його зовнішні компоненти, враховують економічні, політичні, соціальні, технологічні, нормативні, культурні й інші чинники.

Проект завжди націлений на результат, для досягнення певних цілей, на певну предметну область. Реалізація цього проекту здійснюється повноважним керівництвом проекту, менеджером проекту й командою проекту, яка під цим керівництвом, інші учасники проекту, які виконують окремі специфічні види діяльності, процеси з приводу проекту. У працях у проекті, зазвичай, за умов часткової зайнятості, можуть брати участь представники лінійних і функціональних підрозділів компаній, відповідальних у виконанні покладених ними завдань, видів діяльності, функцій, включаючи планування, керівництво, контроль, організацію, адміністрування та інші загальносистемні функції.

Управління проектом є методологію організації, планування, керівництва, координації людських і матеріальних ресурсів протягом життєвого циклу проекту (кажуть також проектного циклу), спрямовану на ефективне досягнення мети клієнта шляхом застосування системи сучасних методів, техніки і технологій самонаведення досягнення якихось у проекті результатів за складом й обсягом робіт, вартості, часу, якості.

Для управління проектами система мусить бути добре структурована. Суть структуризації зводиться до розбивці проекту й системи керування ним на підсистеми і компоненти, якими можна управляти.

Основний структурної одиницею учасників проекту є команда проекту - спеціальну групу створювали, що стає самостійним учасником проекту (чи входить до складу однієї з цих учасників) та здійснює управління інвестиційним процесом у межах проекту.

Реалізація цього проекту відбувається у рамках організаційної форми, структура якої у значною мірою впливає сам проект.

Життєвий цикл проекту (проміжок часу між моментом появи, зародження проекту й моментом про його ліквідацію, завершення) є вихідним поняттям на дослідження проблем фінансування власне робіт у проекті й терміни прийняття відповідних рішень. Життєвий цикл проекту можна розділити втричі основні смислові фази: прединвестиционную, інвестиційну і експлуатаційну.

Подальше розбивка істотно залежить від специфіки проекту. Так, життєвий цикл може ділитися чотирма фази, зокрема:

- концептуальна фаза, куди входять формулювання цілей, аналіз інвестиційних можливостей, обгрунтування здійсненності (техніко-економічне обгрунтування) і планування проекту;

- фаза розробки проекту, куди входять визначення структури робіт і виконавців, побудова календарних графіків робіт, бюджету проекту, розробку проектно-кошторисної документації, переговори, і висновок контрактів, із підрядчиками і постачальниками;

- фаза виконання проекту, куди входять роботи з реалізації проекту, включаючи будівництво, маркетинг, навчання персоналу;

- фаза закінчення, куди входять у випадку приймальні випробування, експериментальну експлуатацію та здачу проекту на експлуатацію.

- експлуатаційна фаза, куди входять: прийомку і запуск, заміну устаткування, розширення, модернізацію, інновацію.

Функції управління проектом включають: планування, контроль, аналіз, прийняття рішень, впорядкування і супровід бюджету проекту, організацію здійснення, моніторинг, оцінку, звітність, експертизу, перевірку і прийомку, бухгалтерський облік, адміністрування.

Подсистемы управління проектом включають: управління змістом потребують і обсягами робіт, управління часом, тривалістю, управління вартістю, управління якістю, управління закупівлями і поставками, управління розподілом ресурсів, управління людські ресурси, управління ризиками, управління запасами ресурсів, інтеграційне управління, управління інформацією і комунікаціями.

 

У зв'язку з тим, що методи управління проектами значною мірою залежить від масштабу (розміру) проекту, термінів реалізації, якості, обмеженості ресурсів, місця та умов реалізації, розглянемо основні види т.зв. спеціальних проектів, де з вище перерахованих чинників грає домінуючу роль і вимагає себе особливої уваги, а вплив інших чинників нейтралізується з допомогою стандартних процедур контролю. Нижче розглянуті «класичні» типи «нормальних» проектів, класифіковані в масштабах, термінів реалізації, якістю виконання, обмеженості ресурсів, конструктивного виконання, учасникам.

Малі проекти невеликі за масштабом, прості та обмежені обсягами. Так було в американської практиці:

- капіталовкладення: до 10-15 млн. доларів;

- трудовитрати: до приблизно 40-50 тыс.человеко-часов.

Приклади типових малих проектів: дослідно-промислові установки, невеликі (часто - в блочно-модульном виконанні) промислові підприємства, модернізація діючих виробництв.

Малі проекти допускають ряд спрощень у процедурі проектування й реалізації, формуванні команди проекту (можна просто короткочасно перерозподілити інтелектуальні, трудові та матеріальні ресурси). Разом про те затруднительность виправлення допущених помилок у зв'язку з дефіцитом часу з їхньої усунення дуже ретельного визначення об'ємних характеристик проекту, учасників проекту й методів його роботи, графіка проекту й форм звіту, і навіть умов контракту.

 

Основи Java-технологій.

 

Походження Java.

Мова програмування Java зародилася в 1991р. в лабораторіях компанії Sun Microsystems inc. Як не дивно, поштовхом для створення Java стала зовсім не Internet. Головним мотивом була потреба в мові програмування, яка не залежала б від платформи ( тобто від архітектури ) і яку можна було б використовувати для створення програмного забезпечення, яке вбудовується в різноманітні побутові електронні прилади, такі як мобільні засоби зв’язку, пристрої дистанційного управління тощо. Розробка першої робочої версії зайняла 18 місяців і вона мала назву “Oak”, але 1995 р. проект був перйменований на “Java”.

Період становлення Java співпав за часом з розквітом міжнародної інформаційної служби World Wide Web. Ця обставина відіграла вирішальну роль в иайбутньому Java, оскільки Web теж вимагала переносимих програм. Як наслідок, були зміщені акценти в розробці Sun з побутової електроніки на програмування для Internet.

 

Безпечність.

World Wide Web висунула Java на передній край програмування, і Java, в свою чергу, сильно вплинула і навіть змінила обличчя Internet, розширивши спектр об’єктів, які можуть розповсюджуватись у кіберпросторі. Програми нової форми - аплети - завантажуються з віддаленого сервера і можуть запускатися динамічно, тобто без участі користувача. До появи Java такий підхід був неприпустимий з міркувань безпеки та переносимості. В архітектурі аплетів зроблено ряд штучних обмежень, які роблять їх цілком безпечними. Перш за все, Java є інтерпретованою мовою і простір ресурсів Java-програми обмежений так званою віртуальною Java-машиною (VJM), яка може конторолювати поведінку програми і захищати систему від побічних ефектів, які можуть виникати з вини аплета. Крім того, в мові Java є додаткові обмеження, які не дозволять аплету стати “троянським конем”. Зокрема, Java-аплет не може отримати доступ до локального жорсткого диску. При такій спробі генерується виключна ситуація.

 

Ефективність.

Оскільки аплети Java інтерпретуються, а не компілюються, то їх виконання на різних платформах значно полегшується. В цьому випадку достатньо створити для кожної платформи виконуючу Java-систему. Якщо існує така система для даної операційної системи, то будь-яка Java-програма може виконуватись в даному середовищі без додаткової компіляції на цій платформі. Проте Java не є інтерпретованою мовою в чистому розумінні. Програма на Java компілюється. Результатом роботи компілятора Java є байткод (bytecode). Байткод - це оптимізований набір команд, призначений для виконання уявним пристроєм - віртуальною Java-машиною. В такий спосіб витрати на інтерпретацію зводяться до мінімуму, оскільки байкод вже є оптимізованим, і досягається досить висока продуктивність Java-програм. Наведені вище особливості дають підставу розглядати Java не як ще одну мову програмування, а як окрему інформаційну технологію. Таким чином, інтерпретація - це найлегший шлях до перенесення програм, реалізований в Java технології. Незважаючи на те, що мова Java була розроблена в розрахунку на інтерпретацію, технічно немає нічого такого, що б перешкоджало компіляції байткоду в виконуваний код. До байткоду, який пересилається по мережі, застосовується динамічна компіляція, але це ніяк не впливає на переносимість та безпеку, оскільки роботу програми все ще контролює виконуюча система.

Висновки

 

Під час переддипломної практики були досліджені віртуальні засоби проектування, основи технологій управління проектами, java-технології.
Також було проаналізовано найпопулярніші системи управління проектами, На основі отриманих знань була спроектована нова система управління проектами.

Управління проектом - це діяльність, спрямована на реалізацію проекту з максимально можливою ефективністю при заданих обмеженнях за часом, ресурсами, а також якості кінцевих результатів проекту (документованих, наприклад, у технічному завданні). Для того, щоб ефективно управляти обмеженнями проекту використовуються методи побудови і контролю календарних графіків робіт. Для управління ресурсними обмеженнями використовуються методи формування фінансового плану (бюджету) проекту і, у міру виконання робіт, здійснюється моніторинг, із тим, щоб не дати витратам вийти з під контролю. Для виконання робіт потрібне відповідне ресурсне забезпечення, для цього використовують спеціальні методи управління людськими і матеріальними ресурсами.
Отже, керівники проектів відповідають за три аспекти реалізації проекту: терміни, витрати і якість результату. Жоден проект не буде успішним, якщо персонал не матиме достатньої мотивації для досягнення його цілей. Не існує єдиних правил, які були б універсальними для управління будь-якими проектами, це залежить від типу проекту, особливостей країни або регіону, ступеню інновації та інших факторів.
При переході України до ринкових відносин Управління проектами як дисципліна тільки набуває розвитку. Є багато причин, які призупиняють її розвиток та впровадження в усі сфери нашого сьогодення: нестабільна політична ситуація а країні, нестабільна економічна система, низький рівень інвестицій, занепад виробництва. Але все ж таки Україна має великий потенціал і розвивати та використовувати цей потенціал їй допомагає асоціація УКРНЕТ.

Список використаної літератури.

 

1. Батенко Л. Е. Управління проектами.: Навч. посіб. ЦУЛ.К.:2005-231с.

2. Бутенко Л.П. та ін. Управління проектами: Навч. посіб. / Л.П. Бутейко, О.А. Загородніх, В.В. Ліщинська. – К.: КНЕУ, 2005. – 231

3. Виноградский Микола Данилович Організація праці менеджера: навчальний посібник для ВНЗ/ М.Д. Виноградський, А.М. Виноградська, О.М. Шканова; Київ. екон. ін-т менеджменту.-К.: Кондор,2007.-414с

4. Веретенников В.І. та ін. Управління проектами: Навч. посіб. / В.І. Веретенников, Л.М. Тарасенко, Г.І. Гевлич. – К.: Центр навч. літ-ри, 2006. – 280 с.

5. Жуков В. В. Проектне фінансування. Навч. посіб. 3-те.вид. К.:2006-248с

6. Загвойська Л.Д. Економічний аналіз інвестиційних проектів: Навч. посіб. / Л.Д. Загвойська, Т.Є. Масенко, М.М. Якуба. – Л.: Афіша, 2006. – 320 с.

7. Зубок, Микола Іванович. Інформаційно-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності: навч.- метод. посібник/ М. І. Зубок ; Київський нац. екон. ун-т. К. : КНТЕУ, 2007. 156 с

8. Інвестування Кириченко О.А. Інвестування : підручник / О.А. Кириченко, С.А. Єрохін. — К. : Знання, 2009. — 573 с

9. Комерційна діяльність : Підручник / Ред. В.В. Апопій. – 2-е вид., перероб. і доп. – К. : Знання, 2008. – 558 с.

10. Капітальні інвестиції: на прикладі житлового будівництва в Україн: [монографія] / К.В. Паливода. - К. : Знання, 2009. - 711с.

11. Ковтун, Наталія Василівна. Статистичне дослідження інвестиційного процесу та інвестиційної діяльності: теорія, методологія, практика: монографія / Н. В. Ковтун. – К. : Імекс-ЛТД, 2005. – 420 с.

12. Кучеренко В. Р. Управління діловими проектами . Навч. посіб ., ЦУЛ,К.:2005-280с.

 


Дата добавления: 2018-06-27; просмотров: 188; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:




Мы поможем в написании ваших работ!