Бүлінсе елдің арасы



А. шалыс ұйқас

В. кезекті ұйқас

С. егіз ұйқас

Д. қосарлы ұйқас

Е. жалқы ұйқас

 

178. Ұйқасты анықтаңыз?

Кейде есер көңіл құрғырың

Махаббат іздеп талпынар

Ішем деп бейнет сусынын

Асау жүрек алқынар

А. сыңар ұйқас

В. кері ұйқас

С. шалыс ұйқас

Д. ақсақ ұйқас

Е. кезекті ұйқас

 

179.Ұйқасты анықтаңыз?

Махаббатсыз дүние бос,

Хайуанға оны қосыңдар.

Қызықтан өзге қалсаң бос,

Қатының, балаң, досың бар.

А. ақсақ ұйқас

В. кері ұйқас

С. сыңар ұйқас

Д. шалыс ұйқас

Е. кезекті ұйқас

 

180. Ұйқасты анықтаңыз?

Жүрегі жұмсақ білген құл,

Шын дос таппай тыншымас

Пайда, мақтан бәрі-тұл,

Доссыз ауыз тұшымас.

А. кезекті ұйқас

В. кері ұйқас

С. сыңар ұйқас

Д. ақсақ ұйқас

Е. шалыс ұйқас

 

181. Өлең неше буыннан тұрады?

Сенбе жұртқа, тұрса да қанша мақтап,

Әуре етеді ішінен қулық сақтап.

Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,

Еңбегің мен ақылың екі жақтап.

А. 2-3

В. 7-8

С. 5-6

Д. 14

Е. 11

 

182. Өлең неше буыннан тұрады?

Өзіңді сенгіштікпен уре етпе,

Құмарпаз боп мақтанды қуып кетпе.

Жұртпен бірге өзіңді қоса алдасып,

Салпылдап сағым қуған бойыңа еп пе?

А. 5-6

В. 7-8

С 11.

Д. 14

Е. 2-3

 

183. Өлең неше буыннан тұрады?

Қайғы келсе қарсы тұр, құлай берме,

Қызық келсе, қызықпа, оңғаққа ерме.

Жүрегіңе сүңгі де, түбін көзде,

Сонан тапқан - шын асыл, тастай көрме.

А. 14

В. 7-8

С. 5-6

Д. 11

Е. 2-3

 

184. Өлең ұйқасы қандай?

Ана тілсіз секілді қарақ күнім,

Парқын білмен жарық пен қараңғылық.

Ана тілге көлеңке түсірмеумен,

Азаматтық өлшенер адамдығың.

А. еркін

В. шалыс

С. егіз

Д. дара

Е. қара өлең

 

185. Өлең ұйқасы қандай?

Менің кезім – тарихтың тартуы,

Сезілмейді сұрапылдар жарқылы.

Ағалардың ардақ ісін білемін,

“Кіші жермен”, “қайта өрлеу” арқылы

А. қара өлең

В. шалыс

С. егіз

Д. дара

Е. еркін

 

186. Ұйқасты табыңыз?

Махаббат – деген тәтті у,

Ішер жүрек болар мас.

Дүниедегі у мен шу,

Мас жүректі оятпас.

А егіз

В. шалыс

С. сыңар

Д. дара

Е. ерікті

 

187. Ұйқасты табыңыз?

Махаббат – деген тікенек,

Жүрекке барып қадалар.

Бақытсыз ғой сол жүрек,

Тамшылап одан қан ағар.

А. егіз

В. шалыс

С. сыңар

Д. дара

Е. ерікті

 

188.Классицизмдегі "үш бірлік" қайсысы?

A) жазу, сызу, оқу

B) баяндау, суреттеу, бейнелеу

C) уақыт, орын, оқиға бірлігі

D) портрет, пейзаж, мінездеу

E) әсем, әсел, әлия

 

189.. Тасбиық санап бүгіліп,

Жерге қарап үңіліп,

Көрше ауыр күрсінер...

Мына шумақта ажарлаудың қай түрі кездеседі?

A) образ

B) кейіптеу

C) айқындау

D) теңеу

E) метафора

190. Бүктетіліп жатқан бел,

Сүтке тойған марқадай.

Су жеп қойған жұмыр тас,

Түйір-түйір малтадай.

Өлең жолдарында ажарлаудың қай түрі кездеседі?

A) теңеу

B) метафора

C) образ

D) ассонанс

E) кеиіптеу

 

191. Жағама қолдың тигенін

Жалғыздық сенен көремін.

Жамаулы киім кигенім,

Жарлылық сенен көремін.

Өлең шумағында ажарлаудың қандай түрі кездеседі?

A) метонимия

B) аллитерация

C) символ

D) эпитет

E) метафора

 

192. "Көкей кесті", "Көкей кесті күй не дейсің?", "Уа, не кыл дейсің?, Татпаған көңіл талмаған көкей..., Күшік!...

Мына үзіндіде ажарлаудың қай түрі кездеседі?

A) теңеу

B) ассонанс

C) интонация

D) метафора

E) символ

 

193. ХУШғ. аяғы Х1Хғ. басында Европа әдебиетінде қанатын кең жая бастаған көркемдік әдіс

A) экзистенциализм

B) футуризм

C) фенаденство

D) романтизм

E) патриотизм

 

194. ХХ ғ. басында реализмге қарсы туған көркем әдебиеттегі формалистік ағым

A) феодализм

B) реализм

C) романтизм

D) акмеизм

E) футуризм

 

195. Қандай ағымның суреттеу объектісінде қарапайым адамдардың тұрмыс күйініш-сүйініші, қуаныш-реніштері, көңіл-күйі суреттеледі

A) евроцентризм

B) романтизм

C) психологизм

D) символизм

E) сентиментализм

 

196. Стерннің "Сентиментальдық романынан" басталған ХУШ ғ. әдеби ағым

A) сентиментализм

B) натурализм

C) романтизм

D) символизм

E) социализм

 

 

197. Қоғам заңдарын әдебиетке механикалық түрде қолданып, метафизикалық жолға түскен, жазушы шығармасын оның таптық, тегімен байланыстыра қараған мектеп?

А. Тарихи салыстыру мектебі

Б. Социологиялық мектеп

С. Биографизм мектебі

Д. Филологиялық мектеп

Е. Жоғарғы мектеп

 

198. Адамдардың өзінің сезген-түйгендері жөніндегі көңіл-күй сезімін өзгелерге жеткізу мақсатынан өнер пайда болды. Автордың шығармадағы сезімі басқаларды әсерлендірсе, нағыз өнер деген міне сол деген пікірді айтқан ұлы суреткер?

А. С.Сейфуллин

Б. Е.Букетов

С. А.Пушкин

Д. Л.Толстой

Е. Д.Ысқақов

 

199. “Өнердің тегі - өндірістік еңбек” деп, өндірістік еңбек теориясын ұсынушы, “Еңбек және ритм” деген кітап авторы, неміс ақыны, әдебиеттанушысы?

А. Шиллер

Б. Белгер

С. Беуер

Д. Даньте

Е. Гимлер

 

200. Белгілі әдебиет теоретигі және тарихшысы, “Тарихи поэтика” еңбегінің авторы?

А. Егеубаев А.

Б. Бешинский В.Г.

С. Жолдасбеков М.Ж.

Д. Банфа Антонио

Е. Веселовский А.Н.

 

201. Қазақ өлеңінің құрылысын, Абай, М.Әуезов шығармашылығын зерттеуші академик, “Өлең сөздің теориясы” еңбегінің авторы

А. Базарбаев М.

Б. Байтұрсынов А.

С. Ахметов З.

Д. Негимов С.

Е. Мақпыров С.

 

202. Пушкин шығармашылығына, өлең құрылысына, текстологияға байланысты көрнекті еңбектер жазған орыс әдебиеттанушысы, теоретик ғалым

А. Потебня А.А.

Б. Уоррен Остин

С. Томашевский Б.В.

Д. Достоевский Ф.

Е. Евтушенок Е.

 

203. Қазақ драматургиясы туралы көлемді еңбек жазған екі томдық “Арқау” зерттеу монографиясының авторы

А. Байтұрсынов А.

Б. Нұрғали Р.

С. Сәрсенбаев Ә.

Д. Дәдебаев Ж.

Е. Егеубай А.

 

204. Қазақ әдебиетін дәуірлеуде көне түркі әдебиетін,хандық дәуір әдебиетін зерттеуге ерекше үлес қосқан белгілі қазақ ғалымы

А. Қабдолов З.

Б. Кенжебаев Б.

С. Ысқақов Д.

Д. Сыдықов Т.

Е. Кияхметова Ш.

 

205. Шығармадағы бірыңғай дауысты дыбыстардың үйлесіп келуі

А. Ассонанс

Б. Аллитерация

С. Символ

Д. Үндестік заңы

Е. Сингармонизм

 

206. Баспадан шыққан шығармалардың мазмұны туралы қысқаша сипаттама

А. Рецензия

Б. Аннотация

С. Сілтеме

Д. Дискуссия

Е. Пікір

 

207. Кереғар ұғым, көріністерді шендестіре суреттейтін фигураның түрі

А. Метонимия

Б. Параллелизм

С. Антитеза

Д. Даттиль

Е. Метафора

 

208. Шығармада бірыңғай дауыссыз дыбыстардың қайталанып келуі

А. Антоним

Б. Ассонанс

С. Автология

Д. Аллитерация

Е. Арнау

 

209. Әдеби шығарма тексін зерттейтін әдебиеттану ғылымының жанама сапасы

А. Текстология

Б. Библиография

С. Тарихнама

Д. Әдебиет сыны

Е. Сюжет

 

210. Әдебиет теориясының зерттейтін мәселелері неше циклдан тұрады?

А. 3

Б. 5

С. 7

Д. 2

Е. Циклға бөлінбейді

 

211. Өмір шындығын образды түрде бейнелеу, шығарманың әдеби көркемдік құрылымы, әдеби процесс әдебиеттану ғылымының қай саласының зерттеу объектісіне тән?

А. Әдебиет тарихы

Б. Әдебиет теориясы

С. Әдебиет сыны

Д. Текстология

Е. Әдебиет шежіресі

 

212. Әдебиет теориясының бірінші циклінде көркем әдебиеттің қандай ерекшеліктері қарастырылады?

А. Троп түрлері

Б. Шығарма құрылысы

С. Өмір шындығын образды түрде бейнелеу

Д. Әдеби процесс

Е. Композициясы

 

213. Шығарманың тақырыбы мен идеясы, тип пен характер, сюжет пен композиция, тип пен характер, сюжет пен композиция, тіл мен стиль мәселелері әдебиет теориясының нешінші циклында қарастырылады?

А. 5

Б. 1

С. 3

Д. 2

Е. Қарастырылмайды

 

214. “Қазақ романы және психологиялық талдау” зерттеу еңбегінің авторы

А. Есімов Ғ.

Б. Қабдолов С.

С. Сыдықов Т.

Д. Дәдебаев Ж.

Е. Майтанов Б.

 

215. Орта ғасырда француз, итальян, испан поэзиясында туған шағын сюжетті лирикалық жанр

А. Мадригал

Б. Сонет

С. Баллада

Д. Ода

Е. Эллегия

 

216. Алдыңғы сөзден соңғы сөзді, алдыңғы ойдан соңғы ойды дамыта асыра түсетін айшықтау түрі

А. Литота

Б. Гратеск

С. Градация

Д. Эпитет

Е. Теңеу

 

217. Өмірде болған нақтылы жайларды ашық мәлімет, айқын деректерге сүйеніп бейнелейтін көркем жанр

А. Деректі жанр

Б. Детектив

С. Диалог

Д. Әңгіме

Е. Новелла

 

218. Шытырман оқиғалы қылмысты істерді ашуға құрылған шығарма түрі

А. Баллада

Б. Детективті әдебиет

С. Очерк

Д. Новелла

Е. Эпос

 

219. Екі кітаптан (бөлімнен) тұратын көлемді көркем шығарма

А. Эпопея

Б. Трилогия

С. Дилогия

Д. Лирика

Е. Драма

 

220. Өлең жырды суырып салып айту өнері

А. Интонация

Б. Варианттылық

С. Нәзирашылдық

Д. Импровизация

Е. Интермедия

 

221. ХУІІ-ХІХ ғасырдың басында Европа әдебиеті мен өнерінде өріс алған әдіс

А. Компоративизм

Б. Символизм

С. Сатира

Д. Юмор

Е. Классицизм

 

222. Әдебиеттану ғылымында орын алған салыстырмалы тарихи әдіс

А. Компоративизм

Б. Метафора

С. Синегдоха

Д. Драматургия

Е. Эпос

 

223. Шығарманың үлкенді кішілі бөлшектерін бір-бірімен қисынды түрде қиюластыратын тұтастық бірлігі

А. Композиция

Б. Пролог

С. Экспозиция

Д. Драма

Е. Эпиграф

 

224. Драмалық шығарма жанры

А. Лирика

Б. Комедия

С. Баллада

Д. Толғау

Е. Терме

 

225. 11 буынды 4 тармақты а, а, б, а түрінде келетін ұйқас

А. Шалыс ұйқас

Б. Егіз ұйқас

С. Қара өлең ұйқасы

Д. Қайым өлең

Е. Жыр

 

226. Қазақ фольклорындағы бәдік, арбау, бақсы сарыны қай жанрға жатады?

А. Лирика

Б. Эпос

С. Драма

Д. Магиялық поэзия

Е. Поэма

 

227. Автордың өздері қатысқан, куә болған оқиғалар туралы көркем туынды жанры

А. Ода

Б. Фельетон

С. Символ

Д. Арнау өлең

Е. Мемуар

 

228. “Ақылды қара қылды қырыққа бөлмек” дегенде қандай көркемдік тәсіл қолданған?

А. Метонимия

Б. Метафора

С. Эпитет

Д. Символ

Е. Теңеу

 

229. Ақын –от, лаулап жанар аспанға өрлей. Троптың қай түрі бар?

А. Теңеу

Б. Антитеза

С. Метафора

Д. Аллегория

Е. Эпитет

 

230. Расулдай, басым да жүр ашылмай,
Құсбегінің қолында лашындай.

Үзіндідегі троп түрі?
А. Теңеу

Б. Антитеза

С. Синтаксис

Д. Дактиль

Е. Еліктеу

 

231. Еділ бол да Жайық бол
Ешкімменен ұрыспа

Жолдасыңа жау тисе
Жаныңды аяп тұрыспа.

Ажарлаудың қандай түрлері

А. Теңеу, эпитет

Б. Аллитерация, ассонанс

С. Синегдоха, метонимия

Д. Гипербола, литота

Е. Антитеза, аллегория

 

232. Ай- айна, өзен-алқа жерге таққан троптың қай түрі?

А. Эпилог

Б. Символ

С. Метафора

Д. Пролог

Е. Сюжет

 

233. Декаденттік және авангардтық сатылардан өткен өнердегі философиялық эстетикалық қозғалыс

А. Деректі жанр

Б. Мифология

С. Символизм

Д. Модернизм

Е. Ерікті өлең

 

234. Драмалық шығармадағы, басқа да көркем шығармалардағы кейіпкердің ішкі көңіл-күйін білдіретін толғаныс сөзі

А. Ремарка

Б. Диалог

С. Толғау

Д. Терме

Е. Монолог

 

235. Оқиғаға құрылған лирикалық сарындағы ұзақ өлең

А. Ода

Б. Сонет

С. Баллада

Д. Бард

Е. Ән

 

236. Шығыс поэзиясында кездесетін қос тармақты өлең

А. Қайым

Б. Қара өлең

С. Бәйіт

Д. Рубан

Е. Ертегі

 

237. Текстерді ұғындыру және оның принциптерін түсіндіру жөніндегі ілім

А. Герменевтика

Б. Георгики

С. Гротеск

Д. Гнома

Е. Гимн

 

238. ХІХ ғ. соңы мен ХХ ғ.басында пайда болған өмірден торығу, келешектен үмітсіздікке бой алдыру сарыны басым әдеби құбылыс?

А. Реализм

Б. Декаданс

С. Романтизм

Д. Драматургия

Е. Ода

 

239. Көркем шығарманы дауыстап, мәнерлеп оқу, тақпақтап айту

А. Ода

Б. Детектив

С. Декламация

Д. Арнау

Е. Ежіктеу

 

240. Афоризмнің баламасы ретінде А.Байтұрсынов енгізген термин?

А. Шешендік

Б. Риторика

С. Әліптеме

Д. Ділмар сөз

Е. Лирика

 

241. Өлең жырды тұтқиылдан суырып салып айту өнері?

А. Томас

Б. Шешендік

С. Риторика

Д. Интермедия

Е. Импровизация

 

242. Әр түрлі табиғат құбылыстарын, жансыз нәрселерді адам кейпіне келтіріп, жан бітіргендей етіп ссуреттеу тәсілі

А. Теңеу

Б. Кейіптеу

С. Символ

Д. даралау

Е. Жинақтау

 

243. Өмірдегі келеңсіз, жағымсыз құбылыстарды күлкілі етіп бейнелейтін драмалық жанр?

А. Фельетон

Б. Комедия

С. Трагедия

Д. Дактиль

Е. Ертегі

 

244. ХІХ ғ. 40-50 жылдарында пайда болған орыс сыншысы реализмнің бағыты?

А. Футуризм

Б. Символизм

С. Натуральдық мектеп

Д. Дидактикалық ағым

Е. Ағартушылық бағыт

 

245. Шығыс поэзиясында орта ғасырыларда қалыптасқан, белгілі бір ақынның өзіне дейінгі классикалық шығармаға “жауап” қатуы түрінде, өнер, өлең жарыстыру мақсатында пайда болған дәстүр?

А. Новелла

Б. Ода

С. Сонет

Д. Нәзира

Е. Бәйіт

 

246. Әңгімеге ұқсас бірақ өзгеше жағдай, ғажайып оқиға баяндалатын эпикалық жанр

А. Очерк

Б. Повесть

С. Сюжет

Д. Драма

Е. Новелла

 

247. Әдеби шығармалардағы жаратылыстың, табиғаттың көркем бейленуі

А. Эпилог

Б. Портрет

С. Экспозиция

Д. Пролог

Е. Пейзаж

 

248. Әдеби ұрлық

А. Плагмат

Б. Текстология

С. Памфлет

Д. Пародия

Е. Поэзия

 

249. Кейіпкердің сырт бейнесін, кескін-кейпін суреттеу

А. Карикатура

Б. Мүсін

С. Портрет

Д. Породия

Е. Поэзия

 

250. Оқиғаны өлеңмен баяндап айтатын, повестке жуық орта көлемді эпикалық жанр?

А. Поэма

Б. Очерк

С. Сатира

Д. Жыр

Е. Ертегі

 

251. Көркем шығармадағы құндылықты бар болмысымен айқындар жүйе туралы әдебиеттанудың ең көне ғылым саласы?

А. Фольклор

Б. Поэтика

С. Логика

Д. Философия

Е. Риторика

 

252. Кейіпкер бейнесіне негізге алынған өмірде болған бастапқы тұлға

А. Мінездеу

Б. Характер

С. Прототип

Д. Тип

Е. Мемуар

 

253. Әдебиет пен өнердегі өмір құбылыстарын шынайы қалпында, жинақтап, көркемдеп бейнелеуді мақсат тұтатын көркемдік әдіс

А. Футуризм

Б. Романтизм

С. Натурализ

Д. Реализм

Е. Типтендіру

 

254. Көркем шығармаға талдау, баға беру, пікір қорыту мақсатындағы сын жанры

А. Аннотация

Б. Сатира

С. Породия

Д. Рецензия

Е. Эпилог

 

255. Көркем тексте, көбінесе өлеңде басқа бір шығарманы не жолдарды еске түсіретін нышан, автордың еркінен тыс жайт?

А. Редиф

Б. Перифраз

С. Эпифора

Д. Қайталақтау

Е. Реминнсценция

 

256. Көне Грекиядағы шешендік өнер туралы ғылым?

А. Билер айтысы

Б. Логика

С. Поэтика

Д. Ділмар сөз

Е. Риторика

 

257. Сыңғырлау, сылдырлау деген итальян сөзінен шыққан 14 тармақтан құралатын өлең түрі?

А. Ода

Б. Сонет

С. Эллегия

Д. Жыр

Е. Лирика

 

258. Кеңес дәуіріндегі әдебиеттің басты көркемдік әдісі?

А. Романтизм

Б. Социалистік реализм

С. Сыншыл реализм

Д. Ағым

Е. Стиль

 

259. Талантты жазушының өзіндік бейнелеу шеберлігін, суреткерлік дара бітімін, өзгешелігін, жазу мәнерін, қолтықбасын айқындайтын көркемдік белгі, нышан?

А. Стиль

Б. Әдіс

С. Ағым

Д. Дербестік

Е. Почерк

 

260. Өзара жалғасқан оқиғалар тізбегі, біртұтас желісі?

А. Конфликт

Б. Экспозиция

С. Сюжет

Д. Мотивировка

Е. Пролог

 

261. Шығарма мазмұнының негізгі арқауы, сөз болатын басты, келелі мәселе?

А. Тартыс

Б. Піішін

С. Форма

Д. Тақырып

Е. Дәлел

 

262. Шығарма сюжетіне арқау болатын қайшылық, қақтығыс, тартыс?

А. Дәлел

Б. Конфликт

С. Кульминация

Д. Дамыту

Е. Шешім

 

263. Шығарма тексін қолжазбасымен салыстыра тексеретін, жариялайтын әдебиеттанудың жанама саласы?

А. Текстология

Б. Рецензия

С. Библиография

Д. Тарихнама

Е. Поэтика

 

264. Бірнеше халықтың сөз өнеріндегі, әдебиетіндегі әдеби ағым, бағыт, стиль, сюжет, образдар ұқсастығы, жалғас жақындығы?

А. Архетип

Б. Символ

С. Текстология

Д. Толғау

Е. Типологиялық байланыс

 

265. Драмалық жанр түрі

А. Трагедия

Б. Лирика

С. Роман

Д. Эпопея

Е. Поэма

 

266. Өзара жалғасып, тұтасып жатқан үш кітаптан тұратын эпикалық шығарма

А. Трилогия

Б. Дилогия

С. Ұштаған

Д. Баллада

Е. Тристан

 

267. Әдеби шығарманың автор өзі жазған төлтума қолжазбасы?

А. Тізім

Б. Көшірме

С. Түпнұсқа

Д. Түйдек

Е. Тирада

 

268. Халық даналығын, халық шығармашылығын зерттейтін ғылым?

А. Поэзия

Б. Фольклор

С. Эпос

Д. Герменовтика

Е. Риторика

 

269. Көркем шығармадағы кейіпкердің мінез бітімі, ой сезім дүниесіне тән психологиялық, моральдық сипат ерекшеліктері?

А. Образдылық

Б. Композиция

С. Сюжет

Д. Характер

Е. Суретті сөз

 

270. Шығармадағы оқиғаның шиелінісіп, шегіне жетіп өрістеген кезеңі?

А. Экспозиция

Б. Шешім

С. Байланыс

Д. Развязка

Е. Шарықтау шегі

 

271. Шенеу, ащы мысқыл, сықақ

А. Сарказм

Б. Юмор

С. Әзіл

Д. Комедия

Е. Трагедия

 

272. Өлең жырларда, дастан поэмаларды өлең тармақтарының белгілі бір ретпен топтасуы

А. Тармақ

Б. Шумақ

С. Бунақ

Д. Өлшем

Е. Силлабика

 

273. Көркем шығармада оқиға дамып өрістейтін орынды, ортаны, оқиғаға қатысатын кейіпкерлерді сипаттау

А. Эпилог

Б. Экспромт

С. Экспозиция

Д. Пейзаж

Е. Панорама

 

274. Әдеби шығарма сюжетіндегі өз мәні бар жеке оқиға немесе шығарманың бас аяғы тиянақты бір бөлшегі

А. Эпиграмма

Б. Эпиграф

С. Эллегия

Д. Эпизод

Е. Экспромт

275. Заттың не құбылыстың айрықша белгісін, қасиетін білдіретін бейнелі сөз

А. Эпиграф

Б. Символ

С. Аллегория

Д. Литота

Е. Эпитет

 

276. Бүкіл бір дәуірді кеңінен қамтып бейнелейтін кең тынысты, сан-салалы эпикалық шығарма

А. Поэма

Б. Повесть

С. Эпопея

Д. Мемуар

Е. Академиялық басылым

 

277. Өлең тармақтарының соңында бір сөздің не сөз тіркесінің бірнеше қайталанып келуі

А. Эпифора

Б. Антитеза

С. Ассонанс

Д. Аллитерация

Е. Эпитет

 

278. Ойға шолу, қамығу, жабығу сарыны басым лирикалық мұңды өлең

А. Терме

Б. Эпиграмма

С. Сатира

Д. Эллегия

Е. Толғау

 

279. Хат түрінде жазылған көркем туындылар

А. Шежіре

Б. Эпизод

С. Мемуар

Д. Жылнама

Е. Эпистолиярлық шығарма

 

280. А.Байтұрсынов “Әдебиет танытқышта” көрнек өнерін неше түрге бөлген?

А. 5

Б. 3

С. 2

Д. 10

Е. Тұтастай қарастырылған

 

281. ХХ ғасырдағы белгілі американ әдебиеттанушылары. “Әдебиет теориясы” еңбектерінің авторлары?

А. Остин Шекспир. Хәмунгуэй

Б. Уэллек, Уоррен

С. Потебня, Якобсон

Д. Сентбев Шарль Огюстен

Е. Буш. Клинтон

 

282. “Роман және психологиялық талдау” ғылыми еңбегінің авторы қазақ әдебиетанушы ғалымы?

А. Негимов С.

Б. Мақпырұлы С.

С. Майтанов Б.

Д. Әшімов А.

Е. Мұқанов С.

 

283. Мағжан және оның ақындығы туралы сын мақала жазған белгілі қазақ жазушысы?

А. Әл-Фараби

Б. З.Ахметов

С. Т.Әлімқұлов

Д. Ж.Аймауытов

Е. Аристотель

 

284. Абай поэзиясын, аудармаларын діттей зерттеген жазушы, сыншы, “Жұмбақ жанның” авторы?

А. Т.Әлімқұлов

Б. З.Қабдолов

С. Ғ.Есімов

Д. М.Дәулетбаев

Е. С.Н.Зенкин

 

285.Өзінің поэзия өнері туралы атақты еңбегін: “… поэзиялық туында тартымды болып шығу үшін фабула қалай құрастырылмақшы, бұған қоса ол қандай және қаншама бөліктерден тұруға тиісті, …” деп бастаған қай данышпан?
А. Сократ

Б. Әл-Фараби

С. Аристотель

Д. Гомер

Е. Софрон

 

286.“… көне дәуірлердің өзінде-ақ еліктеуге өте бейімді дарынды жандар болған, олар осы еліктеу қабілетін там-тұмдап дамыта отырып, импровизизациядан нақты поэзияны тудырды”, - деген пікірді айтқан ұлы ұстаз

А. Дионис

Б. Аристотель

С. Илиада

Д. Одиссея

Е. Ыбырай

 

287. Тұңғыш рет поэзия өнері туралы: эпикалық және трагедиялық поэзия, комедия мен фабула туралы зерттеу еңбек жазған көне заман кемеңгері?

А. Демокрит

Б. Демосфен

С. Цицерон

Д. Аристотель

Е. Еврипид

 

288. Әл-Фараби “Өлең өнерінің қағидалары туралы” трактатында грек поэзиясын неше топқа бөлген?

А. 6

Б. 12

С. 3

Д. 2

Е. 9

 

289. Әл-Фараби “мейлінше көркем немесе әдеттен тыс эмоциялық күшімен ләззат беретін поэзия түрі” деп қай жанрды айтқан

А. сатира

Б. лирика

С. драма

Д. эпос

Е. акустика

 

290. Әл-Фараби табиғи дарынына, білім қасиетіне, еліктеуіне орай ақындарды неше топқа бөлген?

А. топқа бөлмеген

Б. 5

С. 7

Д. 9

Е. 3

 

291. “Лаокоон немесе кескін өнері мен поэзияның шекарасы” еңбегінің авторы?

А. Лессинг Г.Э.

Б. Вергилий

С. Вольтер

Д. Симонид

Е. Е.Франко

 

292. “Ақынның үнінен естілер әуенді музыка да жеткізе алмайды, картина да бейнелей алмайды. Бұл –поэзияның ешкім аңғармас мүмкіндігі” – деп пікір айтқан, поэзия мен кескін өнерінің арақатынасын айқындаған неміс ағартушысы, көркемөнер теоретигі?

А. Лесснер

Б. Вольтер

С. Лессинг

Д. Гете

Е. Лесков

 

293. Француз ақыны һәм ғылымы Никола Буалоны қай мектептің өкіліне жатқызуға болады?

А. Формализм мектебі

Б. Биографизм мектебі

С. Филологиялық мектеп

Д. Орта мектеп өкілі

Е. Эстетикалық догматизм

 

294. Дарвин теоиясын әдебиеттану ғылымына дәлелсіз түрде әкеп қолданған атышулы бағыт?

А. Мәдени – тарихи мектеп

Б. Филологиялық мектеп

С. Компаративизм ағымы

Д. Дидактикалық ағым

Е. Психологиялық мектеп

 

295. ХХ ғасырдың басында Австралияда психиатор, философ Зигмунд – Фрейд негізін салған мектеп

А. Формализм мектебі

Б. Психологиялық мектеп

С. Психо-аналитикалық меткеп

Д. Драматизм мектебі

Е. Шешендік өнер мектебі

 

296. Өнердегі басты нәрсе түр деп форманы зерттеуді бірінші орынға қойған формализм мектебінің өкілдері?

А. Кравченко, Морский

Б. Жирмунский, Эйхенбаум, Лотман

С. Никола, Буало

Д. Белинский, Чернышевский

Е. Ысмайлов, Жұмалиев

 

297. Қоғам заңдарын әдебиетке механикалық түрде қолданып, метафизикалық жолға түскен, жазушы шығармасын оның таптық, тегімен байланыстыра қараған мектеп?

А. Филологиялық мектеп

Б. Тарихи салыстыру мектебі

С. Биографизм мектебі

Д. Социологиялық мектеп

Е. Жоғарғы мектеп

 

298. Адамдардың өзінің сезген-түйгендері жөніндегі көңіл-күй сезімін өзгелерге жеткізу мақсатынан өнер пайда болды. Автордың шығармадағы сезімі басқаларды әсерлендірсе, нағыз өнер деген міне сол деген пікірді айтқан ұлы суреткер?

А. Л.Толстой

Б. Е.Букетов

С. А.Пушкин

Д. С.Сейфуллин

Е. Д.Ысқақов

 

299. “Өнердің тегі - өндірістік еңбек” деп, өндірістік еңбек теориясын ұсынушы, “Еңбек және ритм” деген кітап авторы, неміс ақыны, әдебиеттанушысы?

А. Белгер

Б. Беуер

С. Шиллер

Д. Даньте

Е. Гимлер

 

300. Белгілі әдебиет теоретигі және тарихшысы, “Тарихи поэтика” еңбегінің авторы?

А. Егеубаев А

Б. Бешинский В.Г.

С. Жолдасбеков М.Ж.

Д. Банфа Антонио

Е. Веселовский А.Н..

 

 


Дата добавления: 2016-01-04; просмотров: 1; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!