КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ
ІНСТИТУТ КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Напрям підготовки кіно- ,телемистецтво Семестр 8
Навчальний предмет РЕЖИСУРА АВТОРСЬКИХ ПРОГРАМ
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 9
- Інтуїція та її роль в професійній діяльності журналіста авторської програми.
- Американські зірки телеефіру. Їх вплив на становлення нашого авторського телебачення.
- Практичне завдання.
Затверджено на засіданні кафедри тележурналістики, дикторів та ведучих телепрограм
протокол № 12 від “ 13 ” травня 2013р.
Зав. кафедрою Котляр С.В. Екзаменатор Котляр С.В.
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ
ІНСТИТУТ КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Напрям підготовки кіно- ,телемистецтво Семестр 8
Навчальний предмет РЕЖИСУРА АВТОРСЬКИХ ПРОГРАМ
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 10
- Головні мотиви сучасних соціально-політичних авторських програм – секс, насильство, тощо, або любов, політика, економіка.
- ЗМІ в добу нових медіа: ризики та можливості» (фінансові питання, внутрішня організація, етичні правила.
- Практичне завдання.
Затверджено на засіданні кафедри тележурналістики, дикторів та ведучих телепрограм
|
|
протокол № 12 від “ 13 ” травня 2013р.
Зав. кафедрою Котляр С.В. Екзаменатор Котляр С.В.
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ
ІНСТИТУТ КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Напрям підготовки кіно- ,телемистецтво Семестр 8
Навчальний предмет РЕЖИСУРА АВТОРСЬКИХ ПРОГРАМ
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 11
- Екранний образ автора і ведучого телепрограми, його зовнішні та внутрішні складові.
- Назвіть відомі вам авторські програми сучасного російського телемовлення різної тематики: суспільно-політичні, культурно-пізнавальні, науково-пізнавальні, розважальні, аналітичні програми.
- Практичне завдання.
Затверджено на засіданні кафедри тележурналістики, дикторів та ведучих телепрограм
протокол № 12 від “ 13 ” травня 2013р.
Зав. кафедрою Котляр С.В. Екзаменатор Котляр С.В.
|
|
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ
ІНСТИТУТ КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Напрям підготовки кіно- ,телемистецтво Семестр 8
Навчальний предмет РЕЖИСУРА АВТОРСЬКИХ ПРОГРАМ
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 12
- Пізнавальні авторські програми, їхні особливості.
- Назвіть відомі вам авторські програми сучасного українського телемовлення різної тематики: суспільно-політичні, культурно-пізнавальні, науково-пізнавальні, розважальні, аналітичні програми.
- Практичне завдання.
Затверджено на засіданні кафедри тележурналістики, дикторів та ведучих телепрограм
протокол № 12 від “ 13 ” травня 2013р.
Зав. кафедрою Котляр С.В. Екзаменатор Котляр С.В.
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ
ІНСТИТУТ КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Напрям підготовки кіно- ,телемистецтво Семестр 8
Навчальний предмет РЕЖИСУРА АВТОРСЬКИХ ПРОГРАМ
|
|
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 13
- Дитячі авторські програми, їхні особливості.
- Автор-ведучий в політичному ток-шоу: імідж, відповідність поведінки в кадрі обраному іміджу. На прикладі програм Першого Національного «Шустер LIVE» та «Велика політика з Євгенієм Кисельовим» на Інтері.
- Практичне завдання.
Затверджено на засіданні кафедри тележурналістики, дикторів та ведучих телепрограм
протокол № 12 від “ 13 ” травня 2013р.
Зав. кафедрою Котляр С.В. Екзаменатор Котляр С.В.
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ
ІНСТИТУТ КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Напрям підготовки кіно- ,телемистецтво Семестр 8
Навчальний предмет РЕЖИСУРА АВТОРСЬКИХ ПРОГРАМ
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 14
- Автор і ведучий телепрограми як інтерв’юер, аналітик, портретист.
- Морально-етичні аспекти авторської програми: обмеження чи вседозволеність, як прояв свободи слова. На прикладі програм Отара Кушанашвілі, Дмитра Нагієва, Анфіси Чехової.
|
|
- Практичне завдання.
Затверджено на засіданні кафедри тележурналістики, дикторів та ведучих телепрограм
протокол № 12 від “ 13 ” травня 2013р.
Зав. кафедрою Котляр С.В. Екзаменатор Котляр С.В.
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ
ІНСТИТУТ КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Напрям підготовки кіно- ,телемистецтво Семестр 8
Навчальний предмет РЕЖИСУРА АВТОРСЬКИХ ПРОГРАМ
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 15
- Колектив авторської програми: функціональні обов’язки та їхній розподіл в колективі. Телебачення як творча колективна діяльність.
- Чим зумовлений вибір іміджу ведучого в авторській програмі? На прикладі програм «Світське життя з Катериною Осадчою2 («1+1»); «Без табу з Ольгою Герасимюк»; «Позаочі з Юлією Литвиненко»; «Шоуманія з Дмитром Коляденко».
- Практичне завдання.
Затверджено на засіданні кафедри тележурналістики, дикторів та ведучих телепрограм
протокол № 12 від “ 13 ” травня 2013р.
Зав. кафедрою Котляр С.В. Екзаменатор Котляр С.В.
Дата добавления: 2022-12-03; просмотров: 33; Мы поможем в написании вашей работы! |
Мы поможем в написании ваших работ!