Фільтр Mosaic Tiles (Мозаїчні фрагменти)
Фільтр Mosaic Tiles (Мозаїчні фрагменти) призначений для імітації зображення у вигляді мозаїки з кахельних елементів (рис. 141).
Значення поля Tile Size (Розмір фрагментів) визначає величину кахлів в діапазоні від 2 до 100, а в полі Grout Width (Величина зазорів) в діапазоні від 1 до 15 - величину проміжків між ними.
Рис. 1 41 . Діалогове вікно Mosaic Tiles (Мозаїчні фрагменти)
Рівень освітленості проміжків встановлюється в полі Lighten Grout (Яскравість зазорів) в діапазоні від 0 до 10.
Фільтр Patchwork ( Кольорова плитка)
Фільтр Patchwork (Кольорова плитка) служить для створення імітації зображення, складеного з плиток різного кольору (рис. 142).
Рис. 1 42 . Діалогове вікно Patchwork (Цвітна плитка)
Значення поля Square Size (Розмір квадратів) визначає розмір підстави квадратних плиток в діапазоні від 1 до 10, а в полі Relief (Рельєфність) - їх висоту в діапазоні від 0 до 25.
Фільтр Stained Glass (Вітраж)
Фільтр Stained Glass (Вітраж) дозволяє перетворити зображення в серію п'ятигранні кольорових елементів, що нагадують вітражні скла, що скріплюються свинцевими перемичками (рис. 143).
Рис. 1 43 . Діалогове вікно Stained Glass (Вітраж)
Значення поля Sell Size (Розмір осередків) визначає величину елементів вітража в діапазоні від 2 до 50.
У полі Border Thickness (Товщина кордонів) встановлюється товщина (як би свинцевих) перемичок між стеклами в діапазоні від I до 20.
У полі Light Intensity (Яскравість світла) в діапазоні від 0 до 10 визначається інтенсивність невидимого джерела освітлення.
|
|
Фільтр Texturizer (Текстурізатор)
Фільтр Texturizer (Текстурізатор) являє собою самостійний інструмент, що входить крім того і складовою частиною в багато інших фільтри, в яких трансформоване зображення «наноситься» на текстурну основу.
Рис. 1 44 . Діалогове вікно Texturizer (Текстурізатор)
У списку Texture (Текстура) діалогового вікна (рис. 144) можна вибрати «основу», на яку наноситься зображення: Brick (Цегла), Burlap (Мішковина), Canvas (Брезент), Sandstone (Вапняк), а також за допомогою варіанту Load Texture ... (Загрузіть. ..) використовувати інше зображення у форматі програми Adobe Photoshop. PSD в якості основи для текстури. Масштаб текстури визначається в полі Scaling (Масштаб) в діапазоні від 50% до 200%.
Поле Relief (Рельєф) визначає товщину текстури в діапазоні від 0 до 50.
Рельєфність текстури підкреслюється напрямком світла, яке вибирається в списку Light Direction (Світло): Bottom (Знизу), Bot. Left (Знизу ліворуч), Left (Зліва), Top Left (Зверху ліворуч), Top (Зверху).
Прапорець Invert (Інверсія) змінює відображення темних і світлих ділянок зображення.
Дата добавления: 2019-02-12; просмотров: 195; Мы поможем в написании вашей работы! |
Мы поможем в написании ваших работ!