Фільтр Sprayed Strokes (Аерограф)



Фільтр Sprayed Strokes (Аерограф) призначений для імітації контурів, що створюються за допомогою тонкої струменя аерографа (рис. 113).

Значення поля Stroke Lenghth (Довжина штриха) визначає довжину штрихової лінії в діапазоні від 0 до 20, а в полі Spray Radius (Розбризкування) встановлюється її товщина в діапазоні від 0 до 25.

У списку Stroke Direction (Тип) можна вибрати напрямок штрихів аерографа: Right Diag. (По горизонталі вправо),Horizontal (По горизонталі). Left Diag. (По діагоналі вліво), Vertical (По вертикалі).

Рис. 113. Діалогове вікно Sprayed Strokes (Аерограф)

Фільтр Spatter (Розбризкування)

Фільтр Spatter (Розбризкування) призначений для імітації малюнка, створеного методом розбризкування (рис. 114).

Рис. 114. Діалогове   вікно Spatter (Розбризкування)

Значення поля Spray Radius (Радіус) визначає радіус розбризкування в діапазоні від 0 до 25, а в полі Smoothness (Пом'якшення) встановлюється рівень згладжування штрихів аерографа в діапазоні від 1 до 15.

Фільтр Sumi - e (Суми-з)

Фільтр Sumi-e  (Суми-з) служить для імітації своєрідної графічної техніки Sumi-e (один з популярних стилів японської каліграфії) (рис. 115).

Рис. 115 . Діалогове вікно Sumi-e (Суми-з)

Значення поля Stroke Width (Довжина штриха) визначає довжину штриха в діапазоні від 3 до 15, а в полі Stroke Pressure (Натиск) - його натиск у діапазоні від 0 до 15.

У полі Contrast (Контраст) встановлюють рівень контрасту в діапазоні від 0 до 40.

Фільтри групи Distort (Деформація)

Фільтри групи Distort (Деформація) служать для геометричних спотворень зображень і створення різноманітних пластичних ефектів.

Фільтр Diffuse Glow (Розсіяний світло)

Фільтр Diffuse Glow (Розсіяний світло) служить для імітації перегляду зображення крізь матове скло, туман або іншу розсіювальну світло середовище (рис. 116).

У полі Graininess (Зернистість) в діапазоні від 0 до 10 встановлюється відносний розмір елементів розсіювання, а в полі Glow Amount (Ефект) в діапазоні від                    0 до 20 - ступінь розсіювання. Поле Clear Amount (Оригінал) в діапазоні від 0 до 20 визначає рівень відображення оригіналу.

Рис. 116 . Діалогове вікно Diffuse Glow (Розсіяний світло)

Фільтр Glass (Стекло)

Фільтр Glass (Стекло) призначений для імітації видимості зображення крізь різні типи нерівного скла, що має різноманітну текстуру (рис. 87).

Рис. 117 . Діалогове вікно Glass (Стекло)

У полі Distortion (Спотворення) в діапазоні від 0 до 20 встановлюється рівень трансформації зображення, а в полі Smoothness (Пом'якшення) в діапазоні від 1 до 15 - ступінь сглаженности.

У списку Texture (Текстура) можна вибрати одну з наступних 'текстур:

Blocks (Блоки), Canvas (Полотно), Frosted (Паморозь), Tiny Lens (Сітка), а також за допомогою команди Load Texture ... (Загрузіть. ..) завантажити файл у форматі. PSD з зображенням, яке може стати текстурної основою.

У полі Scaling (Масштаб) в діапазоні від 50% до 200% забезпечується масштабування текстури.

Прапорець Invert (Інверсія) змінює місцями темні і світлі кольори на поверхні «скла».


Дата добавления: 2019-02-12; просмотров: 147; Мы поможем в написании вашей работы!

Поделиться с друзьями:






Мы поможем в написании ваших работ!